Jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:55 schreef Kuukske het volgende:
Nog steeds bezig over die dingen?
Dave, je haar. Wat doe je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:57 schreef crossover het volgende:
Ja
Kuuk: http://nl.youtube.com/watch?v=DKhnmUdmz74!
Who caresquote:
Too obvious....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik snap waarom je FA bent geworden![]()
Ik ben altijd eerlijk!quote:
Tuurlijk!quote:
quote:Behalve tegen vrouwen als ze met een vraag komen met een antwoord dat ze willen horen.
Een vrouw in Vlaardingen heeft ws geprobeerd iemand te vermoorden door gif in de koffie te doen!quote:
Uh, welk antwoord ik ook geef, volgens die stelling klopt het altijdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
oftewel je l;iegt altijd tegen vrouwen?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:15 schreef OA het volgende:
[..]
Een vrouw in Vlaardingen heeft ws geprobeerd iemand te vermoorden door gif in de koffie te doen!
Koffiemisbruik![]()
Das koffie verkeerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:15 schreef OA het volgende:
[..]
Een vrouw in Vlaardingen heeft ws geprobeerd iemand te vermoorden door gif in de koffie te doen!
Koffiemisbruik![]()
Ik cola, het laatste beetje zonder koolzuur en op kamertempquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
de trut
niet fucken met koffie ja
ik heb popcorn![]()
bleghquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik cola, het laatste beetje zonder koolzuur en op kamertemp
ik flesje water, vers uit de kraan al moest ik daarbij wel Frutsel aan de kant duwen die met zijn tong aan de kraan hingquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:20 schreef Muck het volgende:
[..]
blegh
ik sinas, net uti de koelkast, met prik
ehm....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik flesje water, vers uit de kraan al moest ik daarbij wel Frutsel aan de kant duwen die met zijn tong aan de kraan hing
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik flesje water, vers uit de kraan al moest ik daarbij wel Frutsel aan de kant duwen die met zijn tong aan de kraan hing
eh nee, mijn zwartwitte katerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm....
je moest jezelf aan de kant duwen?
Ik dacht dat Frutsel blauw is...quote:
blauw van de katerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht dat Frutsel blauw is... [afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef crossover het volgende:
Ik denk dat ik zo ga slapen.. zit me hier maar te vervelen en kan morgen pas dingen doen..
Snap jij het nog?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
blauw van de kater
snap je het nog?
Blauwe Frutsel heeft een kater. Dat is zwartwitte Frutselquote:
Ik heb een flinke mok bier, daar slaap ik een stuk beter opquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:40 schreef MPG het volgende:
Ik ben er ook weer
Net een flinke mok koffie gehad, met 2 stukken abrikozenvlaai.
Vaagheid alom....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Blauwe frutsel heeft een kater. Dat is zwartwitte Frutsel![]()
Ik neem straks misschien wel een glaasje whisky, dan slaap ik als een roosquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik heb een flinke mok bier, daar slaap ik een stuk beter op
Naar tilburg om m'n inschrijving te regelen, ff bij de mediamarkt kijken voor een pc en tv/beeldscherm en gaan eten bij een studentenhuis (soort van kijkavond)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Das vroeg. Mja. Wat heb je morgen te doen?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik heb een flinke mok bier, daar slaap ik een stuk beter op
Lijkt mij anders zo duidelijk als watquote:
Zie PI's...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt mij anders zo duidelijk als wat [afbeelding]
Das wel een goede dagbesteding.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Naar tilburg om m'n inschrijving te regelen, ff bij de mediamarkt kijken voor een pc en tv/beeldscherm en gaan eten bij een studentenhuis (soort van kijkavond)
[..]
Herkenbaar
Ohja. PI's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |