Inderdaad ja, hoop dat ze dat zelf ook gezien hebbenquote:Op donderdag 6 september 2007 22:49 schreef wc-eend het volgende:
Ach jah.. Die cody rhodes zag er trouwens wel beter uit in het zwart dan dat mieterige geel
Zou weer een nieuw dieptepunt zijn in de geschiedenis.quote:If John Cena retains the WWE title the week after Unforgiven, he'll have the longest WWE title reign since Hulk Hogan's run from 1984 to 1988.
Ik denk dat Orton verliest en dat ze hem dan tijdelijk schorsenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:16 schreef wc-eend het volgende:
Nah denk dat cena genaait wordt op unforgiven, dan istie die titel kwijt en dan barst tie los
Hij wordt niet geschorts. WWE heeft al gezegd dat Orton al maanden geleden had toegeven dat hij die steroids gebruikte en dat hij al genoeg gestraft is. (heeft al een keer 60 dagen gekregen, nog een suspension zou ontslagen worden zijn dus, en ze zijn niet gek.)quote:Op donderdag 6 september 2007 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat Orton verliest en dat ze hem dan tijdelijk schorsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:58 schreef kidkash19 het volgende:ja STUK-ken beter met die 2....Taker gaat eerst in een feud met Henry (yawn) en Rey....tsja Rey is Rey alleen nu een stukje dikker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henry heeft weer een nieuw contract getekend hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[afbeelding]
@ Unforgiven dat hij ook weg is, daarna hetzelfde bij TGK (al dan niet Rey) en het is weer feest.
Ja dat klopt, maar misschien een blessure....quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Henry heeft weer een nieuw contract getekend hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou toch wat zijn als hij de zoon zou zijn van Vincequote:Chris Jericho Update: Offered 7-Figure Deal, Friends With Cena
Story posted by Ryan Clark on September 07, 2007
Source: Wrestling Observer Newsletter
We reported here yesterday that Chris Jericho has been in regular contact with WWE and the two sides are discussing Jericho's return to the company. We have another update to the Chris Jericho situation.
Chris Jericho and WWE remained in contact ever since Jericho's contract expired in the summer of 2005. Things have heated up ever since Jericho's appearance on Larry King Live in July. Anybody who saw Jericho's appearance knows that Jericho was very protective of WWE's role in the tragedy, laying the foundation for his eventual return. Jericho also became very friendly with WWE champion John Cena.
Since Larry King, Chris Jericho has been in more regular contact with WWE. WWE is ready to give Jericho a guaranteed 7-figure deal to come back.
So both sides are negotiating. WWE wants Jericho, Jericho's open to returning .. While anything can happen and the deal could fall through, it's likely only a matter of time before Y2J is back in WWE.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als hij de zoon zou zijn van Vince![]()
Ik verwacht het niet alleen omdat ik niet teleurgesteld wil zijnquote:
lijkt mij dat er maanden van training aan vooraf gaan? al hoeft hij natuurlijk niet meteen te worstelen..quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet alleen omdat ik niet teleurgesteld wil zijn
Maar als je dat bericht zo leest, zou het best wel mogelijk zijn lijkt mij. Met alle suspensions en dergelijke. WWE zit nu een beetje in de shit. En kan hem erg goed gebruiken lijkt mij. Het is echt de kans om hem terug te brengen.
Contract is al lang klaar hoor. Staat zelfs in het berichtquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:43 schreef Wessiej het volgende:
Dus ze maken even in 3 dagen een contract voor hem, denk niet dat het zo snel gaat, zou wel tof zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Dit is nou een leuke show(SD!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg jammer ja. Soms is het wel leuk, maar deze keer duurde het ook nog eens erg lang voordat hij eindelijk kwamquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:02 schreef kidkash19 het volgende:
zo jammer dat ze tegenwoordig met runins enzo de muziek laten horen (Batista deze x) van wie er aan komt....In de Attitude tijd was het leuke altijd om het publiek te horen en er ineens iemand die ring in kwam stormen
Hij gebruikt nu weer die cutter die hij ook op Heat gebruiktequote:Op zaterdag 8 september 2007 14:04 schreef kidkash19 het volgende:
Palumbo leuke finisher? gebruikt ie nog steeds die swinging side slam....de move die Umaga als normale move gebruikt? die vind ik niet geloofwaardig....zeker niet omdat Umaga die sterker en zwaarder is hem ook gebruikt
Hij komt wel aardig bekend voor jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:06 schreef kidkash19 het volgende:
ah ok....dat is wel een originele finisher...heb SD nog niet gezien namelijk.....vnd wel dat hij er iets meer impact aan kan geven als hij hem nog doet zoals op Heat.
Word alleen niet warm of koud van zn gimmick...heb er een beetje DeJaVu gevoel bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een reminder voor geïnteresseerde (:+):
22:55 - 23:20 Wrestling society X op MTV vanavond.
Aanstaande maandag: 20:25 - 20:50 Wrestling society X op MTV
Ik ga het wel kijken omdat ik alles gezien wil hebben. Dan weet je tenminste waar je over praat
[ Bericht 17% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 08-09-2007 22:15:21 ]
Ik heb nog een oude vhs van WCW op rtl5.. ongelofelijke wat voor ondertiteling sommige moves meekregen.. en zelfs de naam van Ted DiBiase e.a. werd totaal verneuktquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Choke Slam is Tube Slam volgens ondertiteling
En Pump handle slam een cup handle slam
is sowieso al een hele tijd doodquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:34 schreef Wessiej het volgende:
Net de laatste 5 minuten van WXS gekeken, wat chaotisch en neppe troep zeg, kan je zo uit de OP halen
issie ontslagen ofzo?quote:Op zondag 9 september 2007 16:55 schreef Brownietje het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar Booker
quote:In the latest edition of the Wrestling Observer Newsletter, Dave Meltzer reports that Robert Huffman (King Booker) quit WWE when he was told that he was to be suspended for 60 days, as a punishment to the Signature Pharmacy bust. He was believed to have failed a Wellness Program test before, hence the 60 days suspension instead of 30.
While WWE is still trying to negotiate Huffman's staying with them, they're going on under the impression he's done. The two sides had been having troubles recently, with a major setback being John Laurinaitis' call to go with Florida for a developmental territory - where WWE would start from scratch - instead of going with Booker's already established PWA, which WWE had been loaning wrestlers to. After they made the call to stop that, Booker went to his friends at TNA and booked them for his shows instead, which didn't sit so well with anyone backstage, but they couldn't say much having pulled WWE talent from PWA.
Booker is pretty much set financially and has wanted out of wrestling for a while. At age 42, he's accomplished a lot, and thanks to his hip hop store doing well in Houston, and his two wrestling schools up and running, there's really no need for him to stick around.
Nee, want hij zegt dat die alleen terug komt als hij in geldproblemen zit, en dat zit hij zeeeeeeeker niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |