die je amper ziet bewegen. Hoe handig. Ik vind er dus geen hol aan, maargoedquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
+ Joe en AJ. En daarom is het ook een teaser trailer
Naar de ring lopen is amper bewegen? Volgens mij beweeg je je armen/benen/hoofd/lichaam. Maar goed.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die je amper ziet bewegen. Hoe handig. Ik vind er dus geen hol aan, maargoed
jawel, maar ik heb ze dus niet naar de ring zien lopen. Er is in die hele teaser amper iets te zienquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Naar de ring lopen is amper bewegen? Volgens mij beweeg je je armen/benen/hoofd/lichaam. Maar goed.
Misschien snap je niet wat teaser betekend.
Dan kijk je de verkeerde, er is een langere versie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
jawel, maar ik heb ze dus niet naar de ring zien lopen. Er is in die hele teaser amper iets te zien
Summerslam -> Unforgiven -> No Mercy -> Cyber Sunday -> Survivor Seriesquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:02 schreef Wessiej het volgende:
Toffe poster indeed, maar even over Unforgiven, komt Undertaker nou echt terug of is het meer een promo?
Is trouwens SS de PPV na Unforgiven? Zoja, dan is DX weer snel herrenigd [afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umaga niet suspended misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 02-09-2007 04:10:19 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
quote:Op zondag 2 september 2007 04:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Huge spoiler op wwe.com ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
quote:
Ik heb ze alle 3 mag dat ookquote:Op zondag 2 september 2007 02:53 schreef the_legend_killer het volgende:
YES Orton niet suspenden !!!
En jongens Xbox 360 en Wii
Ps3
quote:Op zondag 2 september 2007 14:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij dacht dat het smarties waren uiteraard, je kan Eugene niks kwalijk nemen![]()
Matig dat ze hem ontslaan omdat zijn gimmick niet meer goed is, geef hem wat anders ipv meteen ontslaan.quote:Op zondag 2 september 2007 14:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Lijkt me sterk dat hij ontslagen is voor steroids. Zijn naam stond niet op de lijst en hij had een gimmick waar het niet echt nodig voor was
Hij was zelf ook verrast en wist van niksquote:Op zondag 2 september 2007 15:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Matig dat ze hem ontslaan omdat zijn gimmick niet meer goed is, geef hem wat anders ipv meteen ontslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |