Verklaar even..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:42 schreef Buschetta het volgende:
whaahaa ede-wageningen...
Jij wil later zeker boer worden ?......... En schoatzer
Nou ik studeer Environmental Sciences, is wel iets anders dan boerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:45 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar alleen landbouw studies kon doen.
Ze noemen dat toch kippenland ?
hahah pindakaas reclame of niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:42 schreef Buschetta het volgende:
Misschien wat beter onderzoek doen voordat je iets uitkraamt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:45 schreef Buschetta het volgende:
"Wageningen: city of life science"quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:42 schreef Buschetta het volgende:
Je bent in de war met Barneveld. Voortaan ff Googlen of Wikipediaen voordat je begint te schreeuwen, tenzij je natuurlijk dom wilt overkomen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:45 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ze noemen dat toch kippenland ?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:10 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
"Wageningen: city of life science"
Niet bepaald "boer" of wel??
Niet alles kan over die kam hoor
De WUR is inderdaad alleen voor boerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:12 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat een stad probeerdT te bedenken om van hun boeren imago te noemen af te komen.
Ach is vast weer zo'n rand mong... stedeling. Bij hen is alles achter Utrecht boeren gebied.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:14 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
De WUR is inderdaad alleen voor boeren![]()
![]()
Haha, een domme randstadlul. Je herkent ze van kilometers afstand: bevooroordeeld als een dolle, met een air van "kijk mij eens in een stad wonen die er nationaal gezien heel erg toe doet" (ridderkerk ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:42 schreef Buschetta het volgende:
Alleen Ams-Rot dam zijn geen boeren gebiedenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach is vast weer zo'n rand mong... stedeling. Bij hen is alles achter Utrecht boeren gebied.
Wat ben jij zeldzaam dom zeg, zelfs voor fok-begrippen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Alleen Ams-Rot dam zijn geen boeren gebieden![]()
Den haag en Utrecht en aanhangsels ook.
En dat smog-kuchje komt dan weer van al die "boeren" die daar werken en hun eigen gebied mooi willen houden. Dat is een beetje volgens het "don't shit where you eat" principe.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Haha, een domme randstadlul. Je herkent ze van kilometers afstand: bevooroordeeld als een dolle, met een air van "kijk mij eens in een stad wonen die er nationaal gezien heel erg toe doet" (ridderkerk ofzo) en altijd zo'n smog-kuchje.
Happeeeee..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat ben jij zeldzaam dom zeg, zelfs voor fok-begrippen.
Ik hoop dat de zee snel 5 meter stijgt, speciaal voor jou überstedeling![]()
Ja echt ? Ik pwn iedereen die reageert op mijn BSquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:50 schreef thedude0 het volgende:
Buschetta wordt hier redelijk gepwnt
Ik ben gewoon wat slimmer als mensen uit die regio schijnbaar. Op jouw advies wikipedia bekekenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent in de war met Barneveld. Voortaan ff Googlen of Wikipediaen voordat je begint te schreeuwen, tenzij je natuurlijk dom wilt overkomen.
achteraf zeggen dat het BS was is gewoon te simpelquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:52 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ja echt ? Ik pwn iedereen die reageert op mijn BS
Gast jij komt zelf uit Kippenland. Dus je bent zowieso niet onpartijdig.....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:54 schreef thedude0 het volgende:
[..]
achteraf zeggen dat het BS was is gewoon te simpel
lekker belangrijk in een kansloze discussie als dit zeg, tevens geen goed argumentquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:57 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Gast jij komt zelf uit Kippenland. Dus je bent zowieso niet onpartijdig.....
Wel een goed argument. Of wil je zeggen dat ede niet een van de oersaaiste kippensteden is ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:58 schreef thedude0 het volgende:
[..]
lekker belangrijk in een kansloze discussie als dit zeg, tevens geen goed argument
Met afgekapte filmpjes en (vaak) oud nieuws op de schermen ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:38 schreef leolinedance het volgende:
Wat een kut bus![]()
De bus zit voor geen meter. En dat videoscherm wat erin hangt is helemaal bagger. Altijd dezelfde onzin erop. Zelfs in een ritje van een kwartier zie je 3x hetzelfde stukje. En het gaat helemaal nergens over![]()
Kutbus![]()
Eerder langs denk ik zo. Of rijden die blauwe Valleilijn bussen ook al op lijn 86?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:16 schreef arnold-d het volgende:
dan kom je door m'n woonplaatsbennekom
![]()
Mwoch, die rijdt alleen op de lijn Ede-Wageningen - Amersfoort (het oude 'kippenlijntje' dus).quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:29 schreef MREn het volgende:
Over een paar weken krijg je ook nog je bijpassende trein. Met een kleuterhoekje waar 16-20 jarig mp3-luisterend en bellend volk tv kan kijken. Weet ik al vast waar ik niet moet zitten.
[afbeelding]
Dat komt omdat dat lijntje naar Barneveld gaat, daaaar is het kippenland.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:54 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wat slimmer als mensen uit die regio schijnbaar. Op jouw advies wikipedia bekeken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kippenlijntje
Ede is zeker saai, maar een kippenstad is het zeker niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:03 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Of wil je zeggen dat ede niet een van de oersaaiste kippensteden is ?
En dat durf jij over anderen te zeggen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:22 schreef Buschetta het volgende:
N.L hangt gewoon aan elkaar van mensen die anderen minder vinden
Ja, dat blijkt welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:54 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wat slimmer als mensen uit die regio schijnbaar.
Hij maakt inderdaad nog meer spel- en grammatica fouten dan een kip.quote:
Generaliseren is ook een vak he. Denk dat er hier in Wageningen verhoudingsgewijs erg veel intelligente mensen wonen, aangezien 35% van de Wageningers universiteir student is en/of werkt op de WUR.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:54 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wat slimmer als mensen uit die regio schijnbaar. Op jouw advies wikipedia bekeken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kippenlijntje
Zoiets?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:49 schreef Ofyles2 het volgende:
De OV-bedrijven beginnen nu echt inspiratieloos te worden.
Het kan ook gewoon simpel: bouw een LCD-scherm in en dan zou het volgende moeten worden aangegeven:
LIJN+BESTEMMING
---------------------------
VOLGENDE HALTE
Hebben ze ook, maar daar staat alleen maar "droevendaalse steeg"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:45 schreef stijgende_ster het volgende:
Laat ze liever gewoon ritinformatie op dat scherm zetten.
Dat heeft de valleilijn ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:14 schreef Ofyles2 het volgende:
@Sirolf: dit bedoel ik:
[afbeelding]
Als je goed kijkt dan zie je twee infoschermen. Maar dan moet je ook nog eens weten hoe laat het is.
BSOD in de metro is veel cooler eigenlijk....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:14 schreef Ofyles2 het volgende:
@Sirolf: dit bedoel ik:
[afbeelding]
(Nu zien jullie het duidelijker, de onderste LED-display geeft de volgende halte aan.)
Als je goed kijkt dan zie je twee infoschermen. Maar dan moet je ook nog eens weten hoe laat het is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |