Verklaar even..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:42 schreef Buschetta het volgende:
whaahaa ede-wageningen...
Jij wil later zeker boer worden ?......... En schoatzer
Nou ik studeer Environmental Sciences, is wel iets anders dan boerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:45 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar alleen landbouw studies kon doen.
Ze noemen dat toch kippenland ?
hahah pindakaas reclame of niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:42 schreef Buschetta het volgende:
Misschien wat beter onderzoek doen voordat je iets uitkraamt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:45 schreef Buschetta het volgende:
"Wageningen: city of life science"quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:42 schreef Buschetta het volgende:
Je bent in de war met Barneveld. Voortaan ff Googlen of Wikipediaen voordat je begint te schreeuwen, tenzij je natuurlijk dom wilt overkomen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:45 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ze noemen dat toch kippenland ?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:10 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
"Wageningen: city of life science"
Niet bepaald "boer" of wel??
Niet alles kan over die kam hoor
De WUR is inderdaad alleen voor boerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:12 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat een stad probeerdT te bedenken om van hun boeren imago te noemen af te komen.
Ach is vast weer zo'n rand mong... stedeling. Bij hen is alles achter Utrecht boeren gebied.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:14 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
De WUR is inderdaad alleen voor boeren![]()
![]()
Haha, een domme randstadlul. Je herkent ze van kilometers afstand: bevooroordeeld als een dolle, met een air van "kijk mij eens in een stad wonen die er nationaal gezien heel erg toe doet" (ridderkerk ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:42 schreef Buschetta het volgende:
Alleen Ams-Rot dam zijn geen boeren gebiedenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach is vast weer zo'n rand mong... stedeling. Bij hen is alles achter Utrecht boeren gebied.
Wat ben jij zeldzaam dom zeg, zelfs voor fok-begrippen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Alleen Ams-Rot dam zijn geen boeren gebieden![]()
Den haag en Utrecht en aanhangsels ook.
En dat smog-kuchje komt dan weer van al die "boeren" die daar werken en hun eigen gebied mooi willen houden. Dat is een beetje volgens het "don't shit where you eat" principe.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Haha, een domme randstadlul. Je herkent ze van kilometers afstand: bevooroordeeld als een dolle, met een air van "kijk mij eens in een stad wonen die er nationaal gezien heel erg toe doet" (ridderkerk ofzo) en altijd zo'n smog-kuchje.
Happeeeee..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat ben jij zeldzaam dom zeg, zelfs voor fok-begrippen.
Ik hoop dat de zee snel 5 meter stijgt, speciaal voor jou überstedeling![]()
Ja echt ? Ik pwn iedereen die reageert op mijn BSquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:50 schreef thedude0 het volgende:
Buschetta wordt hier redelijk gepwnt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |