Wannabe pauper kakker troep dusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:03 schreef Syheriat het volgende:
Te triest, inderdaad. Als je merkkleding wilt, haal dan goede. Geen ghetto-neger-troep, gewoon hugo boss/ralph lauren/tommy h/armani/versace, etc.
oke niet ALLEMAAL, maar het merendeelquote:
Beter dan wannabe nigger, me dunkt?quote:
G-star en hiphop/nigger link ik niet met elkaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:26 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Beter dan wannabe nigger, me dunkt?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:33 schreef Gelderland het volgende:
G-star broeken (met name: Elwood) zjin nog wel goed te doen![]()
verslavingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:17 schreef Maikuuul het volgende:
Yeah die Elwoods zijn wel zwaar oke.
Maarja ik heb al zoveel broeks
Dus je hebt heel veel broeken van 100+ euro? En je werkt in een supermarktje?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:17 schreef Maikuuul het volgende:
Yeah die Elwoods zijn wel zwaar oke.
Maarja ik heb al zoveel broeks
Yup :/quote:
Stuk of 8 broeken rond de 100 euro ja.... en ik vind 8 broeken best veel om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:38 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dus je hebt heel veel broeken van 100+ euro? En je werkt in een supermarktje?
Hoe the fuck ken je in 1x 800 euro uitgeven als je niet eens werktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stuk of 8 broeken rond de 100 euro ja.... en ik vind 8 broeken best veel om eerlijk te zijn
Misschien vind jij het weinig i dunno
Nee ik werk niet meer![]()
ik heb 3 broekenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stuk of 8 broeken rond de 100 euro ja.... en ik vind 8 broeken best veel om eerlijk te zijn
Misschien vind jij het weinig i dunno
Nee ik werk niet meer![]()
Neuh dat niet, maar ik trek liever wel even een andere broek aan als ik in de tuin bezig ga oid. En daarnaast bewaar ik ze mss te langquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:46 schreef Cahir het volgende:
Werkbroeken? Ben je een schilder ofzo?
Waar staat dat ik ze in 1x gekocht heb ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoe the fuck ken je in 1x 800 euro uitgeven als je niet eens werkt![]()
Kijk Maikuuul snapt het wat betreft werkbroeken enz.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar staat dat ik ze in 1x gekocht heb ?
Ik koop altijd gespreidom de 2 maand een nieuwe broek erbij. Maar nu niet meer want kheb er genoeg whehe
Owja en ik heb ook nog 5 of andere broeken die ik "stage" broeken noemwant die doek altijd aan met stage, mijn stylz broeken doe ik daar uiteraard niet voor aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |