Weetzelluf, stylz moet bewaard blijven voor school / stappen / als je naar buiten gaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:51 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
Kijk Maikuuul snapt het wat betreft werkbroeken enz.
Pantalon ofzo? Heb ik ook wel wat van, zitten ook zo zaligquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:46 schreef Cahir het volgende:
Werkbroeken? Ben je een schilder ofzo?
Hmm, ik heb maar een paar broekenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Weetzelluf, stylz moet bewaard blijven voor school / stappen / als je naar buiten gaat.
Maar niet om 8 uur op een kantoor te zitten / mee te kruipen onder tafels etc
Excuseer !
Ik heb 7 "dure" broekendus geen 8 !
Maar misschien komt nr 8 binnenkort mooi in mijn kledingkast te hangen
Whehe, welke mongool geeft er nou 300 gulden uit aan een spijkerbroekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:43 schreef Syheriat het volgende:
1 armani jeans (voordat iedereen roept dat ik een mongool ben om zoiets te kopen, hij was ong. 135 in de outlet)
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Whehe, welke mongool geeft er nou 300 gulden uit aan een spijkerbroek![]()
![]()
![]()
Welke mongool koopt er kleren zo duur in een fucking outlet? AJ broeken zijn zo duur in een gewone winkel man.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:43 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Hmm, ik heb maar een paar broeken
2 calvin klein
1 ralph lauren
1 armani jeans (voordat iedereen roept dat ik een mongool ben om zoiets te kopen, hij was ong. 135 in de outlet)
1 burberry (kostte ook geen reet door outletkorting+zomerkorting)
En dan heb ik nog wat van die driekwartsdingen van H&M-kwaliteit, maar die trek ik alleen aan als het of heel heet is, of de rest in de was remsporen aan het uitwassen is.
De goedkopere versies, ja. Dit zijn echt broeken die normaal 400 ofzo zijn denk ik. En ik heb H&M-ies afgezworen, die slijten gewoon in 2 maanden wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:02 schreef EricG het volgende:
[..]
Welke mongool koopt er kleren zo duur in een fucking outlet? AJ broeken zijn zo duur in een gewone winkel man.![]()
Niksquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:55 schreef Yankee_One het volgende:
Wat is er eigenlijk met G-Sus gebeurd?
Ik hou genoeg over voor bier, wat moet ik anders kopen dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Guldensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je moet natuurlijk wel indruk maken bij de botsauto's.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Weetzelluf, stylz moet bewaard blijven voor school / stappen / als je naar buiten gaat.
Maar niet om 8 uur op een kantoor te zitten / mee te kruipen onder tafels etc
Excuseer !
Ik heb 7 "dure" broekendus geen 8 !
Maar misschien komt nr 8 binnenkort mooi in mijn kledingkast te hangen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel indruk maken bij de botsauto's.!
Hey, doe 'ns niet. Ik heb portretrechten. Dit gaat je geld kosten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zegt Peter Jan met zijn bootschoentjes
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hey, doe 'ns niet. Ik heb portretrechten. Dit gaat je geld kosten.
Zeker weten. Waar ligt de Vinkenslag ook al weer, dan stuur ik daar een knokploegje op af.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Meneer korpsbal gaat me aanklagen
Je denkt toch zeker niet dat ik voor die kamper m'n hockeystick ga molesteren? Gewoon met de ploertendoder er overheen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:22 schreef ForumGek het volgende:
Die hockeysticks doen verrekte pijn hoor Maikuuul, kijk maar uit !![]()
Gewassen in olijfolie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:42 schreef EricG het volgende:
[..]
Whahaha Chasin' is juist zwaar kansloos.
G-star broeken zijn oké, momenteel heb ik een G-Star bloesje aan en die is ook gewoon vet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |