quote:
je denkt dat met g-star het dieptepunt is bereikt...niet dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:39 schreef Just_somebody het volgende:
G-star is inderdaad sooooooooooo voor iedereen.....Chasin' is wel cool....
Whooo look at me I wear non-brand items worn by nobody but mequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Het wordt echt door IEDEREEN gedragen, van de grootste kneuzen tot ''hippe'' pappa's van 54 jaar.
En dat is gelukkig niet voor iedereenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:39 schreef Just_somebody het volgende:
je snapt me bestquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:40 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Whooo look at me I wear non-brand items worn by nobody but me
TS is een dwaas als hij niet al z'n kleren maatpassend heeft laten maken.. Natuurlijk worden kleren door iedereen gedragen. Wat denk je zelf ?!?!?
Whahaha Chasin' is juist zwaar kansloos.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:39 schreef Just_somebody het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef AcidBurner het volgende:
ik ben er mee begonnen!draag het al jaren
goei broeken gaan niet zo rap kapot als Levi's en ze zijn nog cool ook
![]()
nudie, junk de luxe, allstars, ralph lauren, vansquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Hmmm.....
Niet echt.
Wat draag jij dan ?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nudie, junk de luxe, allstars, ralph lauren, vans![]()
heheh ik ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nudie, junk de luxe, allstars, ralph lauren, vans![]()
en meneer draagt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ik kom hier ech niet meer bij....
we gaan elkaar overtreffen met lelijkheid....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |