The Acoustic EP, inderdaad.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:07 schreef Bobow het volgende:
Ik ving ergens op dat ze ook n akoustisch album hebben ofzo, maar kan er nergens iets van vinden... Weet iemand hier er misschien iets van?
Ik vind t wel erg leuk gedaan moet ik zeggen! En ik ga er voor zeker heen in Tivoli hoorde ik gister.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
The Acoustic EP, inderdaad..
http://www.musicmeter.nl/album/45983
Moet je ding zijn, maar het is stoer hoe sommige nummers er door uitkomen!
4 oktober in de Tivoli, 6 oktober in de Goudvishal.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:26 schreef Numbie het volgende:
Ze komen weer in oktober toch?
Bedoel je Future Of The Left? (Ik weet niet of ze daar ook speelden.)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:01 schreef Krissinas het volgende:
Alleen die voorprogramma's.... Beetje jammer waren die. Ik vond ze erg slecht...
Future of the Left begon ik eigenlijk best tof te vinden, en net op dat moment was hun half uur voorbij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:01 schreef Krissinas het volgende:
In Tivoli was echt tof! Alleen die voorprogramma's.... Beetje jammer waren die. Ik vond ze erg slecht...
Maar Against Me! rockte wel erg lekker!
Ik weet niet precies hoe ze hette, maar ik vond ze niet zo super. Kan trouwens ook komen omdat ik nogal chaggie was hoor. :pquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:30 schreef Quannum het volgende:
[..]
Bedoel je Future Of The Left? (Ik weet niet of ze daar ook speelden.)
Want die hebben met Curses één van de beste platen van dit jaar uitgebracht imho.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |