abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56630249
heeft TS al een oplossing gevonden?
pi_56786459
Wat een onzin allemaal!
Gewoon met een washandje en een beetje zeep (parfumvrij) je eikel goed schoonmaken.
En BELANGRIJK! : NA het douchen je eikel goed droogmaken!!!
Want als je eikel vochtig blijf, gaat het direct weer broeien als je voorhuid weer over de eikel gaat.....
Zo doe ik het al jaren en volgens mijn vriendin zit er HELEMAAL geen luchtje aan mijn penis!
pi_56793510
Er komt best nog wel wat kijken bij zo'n piemel, merk ik al wel.
pi_56894647
Ben ik nou de enige die z'n lul gewoon meewast met de rest van z'n lichaam? Zonder speciale behandeling... gewoon schoonmaken dat ding... verder niks? Voor zover ik weet stinkt hij niet of zit er geen apart smaakje aan oid
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
pi_56895099
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:40 schreef wonderer het volgende:
Welk stuk van je penis ruikt eigenlijk het sterkst?
Niet de piemel zelf, de ballen . (niet dat dat stinkt, maar het ruikt het sterkst heb ik altijd het idee)
Verder de eikel neem ik aan, door plassen ofzo.
  donderdag 21 februari 2008 @ 22:32:52 #156
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_56895284
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 22:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Niet de piemel zelf, de ballen . (niet dat dat stinkt, maar het ruikt het sterkst heb ik altijd het idee)
Verder de eikel neem ik aan, door plassen ofzo.
Muskusgeur dus waarschijnlijk, door de opwinding?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_63488990
LUISTER IK HEB DÉ OPLOSSING !!

ga naar de etos , Daar koop je "Natusan Baby olie"
Als je dat gedaan hebt volg je deze 4 stappen !

Stap 1: Je gaat douchen wast je penis ook (ALLEEN MET WATER)
Stap 2: je gaat uit de douche en droogt je penis goed
stap 3: je zet "natusan baby olie" op je penis en smeert het gewoon goed uit . Vooral over de eikel (daar komt dat vieze geurtje vandaan)
Stap 4: je doet een SCHONE onderbroek aan

dat waren de 4 stappen ik had ook vreeeselijke last van een stinkende penis
maar toen heb ik dat gebruikt en het helpt PERFECT ik ruik niks gewoon een frisse penis

TIP ! Stel je gaat naar je vriendin toe ( om sex te hebben of als ze je gaat pijpen ) niet vlak daar voor "natusan baby olie" Op je lul smeren want dan proeft je vriendin de viese smaak ervan

BINNEN EEN DAG ZAL JE MERKEN DAT HET HELPT
EN BINNEN EEN WEEK IS DE GEUR DEFINITIEF VERDWENEN
  maandag 24 november 2008 @ 21:30:29 #158
185631 Guncta
En un momento dado
pi_63490168
Volgens mij doe je iets niet goed als je penis na dagelijks wassen nog steeds stinkt.
Gewoon de voorhuid flink naar achter trekken, de douchestraal erop, droog maken en klaar..
Maar misschien verschilt dat ook wel per persoon, al heb ik het idee dat het meer met (on)regelmatigheid te maken heeft of zijn ze tijdens het pissen lui.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_63495564
Ik was mijn pik gewoon mee met de rest van mijn lichaam.
Goed spoelen en afdrogen, en hij is hapklaar.
Een penis gaat wel ruiken wanneer je bv de avond ervoor je vriendin/vrouw volgespoten hebt, en vredig in slaap ben gevallen.
De volgende morgen ga je vrolijk werken, en 's avonds pas in de douche.
Dan was ik hem altijd een keertje of 3. Hierna is ie weer fris klaar voor de volgende daad.
pi_63509726
Ik snap het ook niet..heb nog nooit meegemaakt dat als een jongen elke dag zn pik wast dat ding stinkt..
pijp me vriend soms zelfs na een nachtje slapen en zelfs dan ruik ik nog niks!!!
dus je bent wel een uitzondering denk ik....
pi_63522293
Tip: probeer je zaakje (dat wil zeggen je hele zak en pik, inclusief onder je voorhuid) eens te wassen met Zwitsal. Van dat baby douchespul of baby wasgel ofzo. Werkt prima.
We learn from history that we learn nothing from history.
pi_63522677
Ik was mn leuter gewoon mee. Logisch eigenlijk, nooit over nagedacht dat het ook anders zou moeten/kunnen/mogen.
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:29:05 #163
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63524021
iets gevoeligs als een penis en dan bedoel ik de voorhuid en de eikel, moet je altijd met zorg wassen. gewoon met water, zonder zeep. wel de voorhuid afstropen bij het drogen met de handdoek. het moet kurkdroog zijn. nogmaals.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_63657937
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:29 schreef zoalshetis het volgende:
iets gevoeligs als een penis en dan bedoel ik de voorhuid en de eikel, moet je altijd met zorg wassen. gewoon met water, zonder zeep. wel de voorhuid afstropen bij het drogen met de handdoek. het moet kurkdroog zijn. nogmaals.
Kurkdroog?
Ik ga toch echt slapen na de sex. Heerlijk nat van haar kutje valt ie in slaap, om de dag er na heerlijk in mijn short liggen te meuren.
Eenmaal opgedroogd, gooi ik er een roggel op zodat ie weer nat is. Dan ruik ik haar kutje weer.

Een soort instant kut-sap.
  zondag 31 mei 2009 @ 10:22:46 #165
198531 Manuke
Da hebbe moi 'doan
pi_69569466
quote:
Op maandag 1 december 2008 00:20 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Kurkdroog?
Ik ga toch echt slapen na de sex. Heerlijk nat van haar kutje valt ie in slaap, om de dag er na heerlijk in mijn short liggen te meuren.
Eenmaal opgedroogd, gooi ik er een roggel op zodat ie weer nat is. Dan ruik ik haar kutje weer.

Een soort instant kut-sap.
Yoghurt is geen vla
  zondag 31 mei 2009 @ 10:54:17 #166
236109 Machiavelli.
er is geen betere!
pi_69569906
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 22:10 schreef calabi_yau het volgende:
Ben ik nou de enige die z'n lul gewoon meewast met de rest van z'n lichaam? Zonder speciale behandeling... gewoon schoonmaken dat ding... verder niks? Voor zover ik weet stinkt hij niet of zit er geen apart smaakje aan oid
Amen broeder!
De waarheid is slechts een illusie, opgewekt door een gebrek aan alcohol.
  zondag 31 mei 2009 @ 16:59:53 #167
257833 Anguish
Wierd...
pi_69577851
Ik was de meine iedere dag met douchegel als ik me douche (2x per dag dus)
Daarna spoel ik et allemaal grondig schoon met water zodat er geen restjes achter blijven.
Ben zelf niet besneden en weet het belang om het daar schoon te houden.

Kweet toevallig wel dat als je een piercing daar hebt, je voor het douchen/wassen een glas water moet drinken (30 tot 60 minuten van te voren). omdat er zeep restjes in je urine buis kunnen komen. en je die dan moet uitplassen.
En nee heb geen piercing daar beneden =P

Maar goed, kort samen gevat.
Kzal et gewoon met zeep wassen, en het grondig daarna afspoelen zodat er geen zeep restjes achter blijven.
Natuurlijk wel je voorhuid naar achter halen als je het inzeept en afspoelt.
Verder als ik me afdroog dep ik dat gedeelte grondig droog, ik wrijf et niet droog.
pi_79240273
Nohochacyum, heb ook kloven bij de voorhuid gehad, ook Lichen Sclerosus genoemd. Wilden eerst niet uitzigzelf genezen. Mijn oplossing was betrekkelijk simpel:
- elke dag een schone onderbroek en ondergoed wassen op 95 graden.
- altijd schone handoek anders dat deel niet afdrogen.
- elke dag wassen met handzeep (ja het doodt ook de bacterien waardoor schimmels te sterk kunnen worden maar toch moet het bij mij).
- er schijnt geen echte oplossing voor te zijn maar er is één overeenkomst, het zit altijd bij plooien waar de huid vochtig blijft (en dun is), ik had het bij de voorhuid. Bij de voorhuid was de oplossing eenvoudig, een opgevouwen zakdoekje tussen je voorhuid en je eikel dragen. Doe dit een paar weken. Alles genas bij mij dan heel mooi en bleef ook weg. De vochtige plooitjes zijn weg, kloven weg.
- in het begin gebruikte ik betadine zalf; na twee dagen niet meer. Bij nader inzien geloof ik dat het beter gaat zonder zalf. Het moet zo droog mogelijk zijn.

Wat het bij ook verergerde:
- veel sambal eten. Zorgt voor dikkere adertjes of zo?

Bij de stank is niet belangrijk hoe je het schoonmaakt want dat je het schoon krijgt geloof ik wel (wel iedere ochtend doen natuurlijk)
maar waardoor het snel opnieuw gaat stinken. Mijn inziens komt dat door die Lichen Sclerosus wat dat ook mogen zijn (bacterie infectie, schimmel of soort van zwemmers eczeem???).

De oorzaken zijn volgens mij te zoeken in de algehele fitheid van je lichaam. Hoe gezond leef je, ga je laat naar bed? Vermoed ik tenminste? Ben heel blij dat ik er nu vanaf ben. Hoop dat dit helpt !
Oh ja, gezien het feit dat dit bij jouw al drie jaar geleden was zal je inmiddels al een oplossing gevonden hebben. Sorry dat je drie jaar op me voorloopt. Dat ik dit toch post is omdat ik zelf zo blij ben dat ik er vanaf ben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Galblaas op 17-03-2010 04:19:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')