quote:
Maar jongen, dat heeft mijn kleinzoon voor mij neergezet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef Tante-Bertha het volgende:
[..]
Wat is een ondertitel jongeman?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:28 schreef Tante-Bertha het volgende:
[..]
Maar jongen, dat heeft mijn kleinzoon voor mij neergezet.
Ik weet niet zo veel van de technologie van tegenwoordig. Dat moet mijn kleinzoon dan eens voor mij veranderen.
Op het papiertje hier, heeft de beste jongen alleen maar neergezet hoe ik een briefje naar jullie kan typen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:28 schreef Tante-Bertha het volgende:
[..]
Maar jongen, dat heeft mijn kleinzoon voor mij neergezet.
Ik weet niet zo veel van de technologie van tegenwoordig. Dat moet mijn kleinzoon dan eens voor mij veranderen.
Op het papiertje hier, heeft de beste jongen alleen maar neergezet hoe ik een briefje naar jullie kan typen.
Niets... niets..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:31 schreef covie het volgende:
[..]
Wat doe ik nou weer verkeerd [afbeelding]
Dat was ik inderdaad tijdens mijn ziekte.quote:
quote:
Lamstraal. Maak dat uur nou maar gewoon vol.quote:
Ga dood of zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:33 schreef Tante-Bertha het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad tijdens mijn ziekte.
Ondertussen ben ik weer volledig hersteld, en probeer ik weer van het leven te genieten.
Jij moet nog een half uur.quote:
Tis toch echt zo, ben één van de weinig fokkers zonder kloonquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:26 schreef covie het volgende:
hmm ik vertrouw fruts ook niet helemaal!![]()
![]()
Daaaaaaagquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis toch echt zo, ben één van de weinig fokkers zonder kloon
Naar huis![]()
![]()
Jongen jongen, jij weet niet wat je zegt.quote:
Tot morgen!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis toch echt zo, ben één van de weinig fokkers zonder kloon
Naar huis![]()
![]()
Daaaaaagquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:38 schreef Tante-Bertha het volgende:
Kinderen, het is tijd om de aardappels te gaan schillen.
Misschien dat ik u allen nog eens spreek.
Ik wilde 27 typen, maar toen typte ik een : voor de 7quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij moet nog een half uur. [afbeelding]
Ah. Dan is het goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wilde 27 typen, maar toen typte ik een : voor de 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |