Ik bedoel niet dat Huub en Lieke zich eruit moeten laten jagen; ik bedoel dat ze zich realiseren dat de redactie niets doet aan dat tuig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou idd het beste zijn, maar je weet hoe Huub is, die laat zich absoluut niet wegpesten en gelijk heeft hij, de hardste werker in dat hok en je door dat tuig het hok uit laten jagen.
Ik herrinner me het gesprek nog tussen Huub en Jaap een tijd geleden. Toen heeft Huub letterlijk gezegd dat Brian in de finale zou komen. Dat was 's nachts , wrs sliep de redactie toen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niks van, in de villa wordt er gewoon van uitgegaan dat Brian in de finale staat. En dat accepteren ze blijkbaar zomaar.
hij snapt zich zelluf nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:18 schreef Desii het volgende:
Ik vind Brian ook een lafbek........ eerst baalt tie van klef en bef...... en nu vindt tie hun vijven weer fantastisch
"Het is duidelijk de Fons totaal niets heeft met DGK en het dan ook een last vind." Vindt met dt. Verder ben ik nog nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:16 schreef akveor het volgende:
Ik kots van dit hele gebeuren... Ik heb de laatste dagen zoveel agressie in me.
DGK is gewoon dood. Het spel mag en kan niet meer eerlijk gespeeld worden. Ik zeg oprotten en sluiten met die hele typhus bende.
Ik vind het onbegrijpelijk dat niksnutten als een Nadia en nix groot gemaakt worden terwijl het geoon onzettende losers zijn.
Zelf ben ik bezig met het schrijven van een stuk het concept staat hier. Misschien dat jullie eens willen lezen en je mening achterlaten:
http://openminded.wordpre(...)dood-nu-nog-stoppen/
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:18 schreef Lobasca het volgende:
Laat Huub en Lieke maar opstapen, voor de meesten zijn ze toch al de winnaars, en het programma stort in, als zij er niet meer zijn. Heerlijke gedachte.
Programma is al ingestort..
Daar is de SC voorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:23 schreef tipsch het volgende:
Kunnen we het in de COS dan nu over heel andere dingen hebben dan DGK-streams?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:23 schreef tipsch het volgende:
Kunnen we het in de COS dan nu over heel andere dingen hebben dan DGK-streams?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
"Het is duidelijk de Fons totaal niets heeft met DGK en het dan ook een last vind." Vindt met dt. Verder ben ik nog niet![]()
Heb precies hetzelfde.Daarom ga ik ook kappen met kijken.Merk van me eigen dat ik agressief word en dat gaat een keer mis met posten.Jammer dat het zo moet gaan,maar het hele programma is kapot gemaakt.Heb leuke tijden hier gehad maar ik wil geen fouten maken door agressief te gaan posten.Hoop dat er ooit nog eens iets leuks komt en dan ben ik weer van de partij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:16 schreef akveor het volgende:
Ik kots van dit hele gebeuren... Ik heb de laatste dagen zoveel agressie in me.
DGK is gewoon dood. Het spel mag en kan niet meer eerlijk gespeeld worden. Ik zeg oprotten en sluiten met die hele typhus bende.
Ik vind het onbegrijpelijk dat niksnutten als een Nadia en nix groot gemaakt worden terwijl het geoon onzettende losers zijn.
Zelf ben ik bezig met het schrijven van een stuk het concept staat hier. Misschien dat jullie eens willen lezen en je mening achterlaten:
http://openminded.wordpre(...)dood-nu-nog-stoppen/
Die 'angst' deel ik, helaas.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
Het zal ze worst wezen wat wij ervan vinden, ben ik bang; ze hebben ons dagenlang kapsalon voorgeschoteld.
Nee, kan ook niet. Enkel met ons trakteren op streamlocks, zodat wij er niets van meekrijgen (denken ze).quote:Nee, ik vraag me gewoon af hoe ze Huub en Lieke kunnen doen stoppen met klagen en kritiek. Volgens mij kan dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |