Ik weet het niet, het plan van vandaag is duidelijk om huub te bashen niet lieke...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:11 schreef maril het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Lieke het probleem is voor Jaap en niet Huub.
Ik dacht dta wij Jut en Jul zouden stilzwijgen, hoewel dat moeilijk gaat als de streams daar continu opstaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:11 schreef pasjesjen het volgende:
nadia en amanda zitten echt constant aan hun haar te frunniken zo irritant
ja sorry even vergeten, maar ja er valt eigenlijk verder ook niets te melden dan datquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ik dacht dta wij Jut en Jul zouden stilzwijgen, hoewel dat moeilijk gaat als de streams daar continu opstaan![]()
Brian geeft zich inderdaad voor bijna alles op wat er aangeboden wordt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:04 schreef T-lex het volgende:
Ligt ook een beetje aan d'r instelling hoor.
Brian geeft zich overal voor op als er wat te doen is,
die zorgt gewoon zelf wel dat hij bezig blijft.
Dat verandert toch niets aan het feit dat de andere dames wel keer op keer ruimschoots van kleding worden voorzien, en dan ook nog kleding die ze zelf ook zouden hebben gekozen, en er voor Lieke amper een shirtje af kan, en wat ze dan krijgt is over het algemeen te truttig voor woorden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die ze zelf wil...aan wat anders meedoen doet ze zelf ook niet.![]()
Het werkt nou eenmaal beter als meerdere mensen achter het zelfde aan gaan. Dat zie je toch steeds weer.![]()
+1 mooi verwoordquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verandert toch niets aan het feit dat de andere dames wel keer op keer ruimschoots van kleding worden voorzien, en dan ook nog kleding die ze zelf ook zouden hebben gekozen, en er voor Lieke amper een shirtje af kan, en wat ze dan krijgt is over het algemeen te truttig voor woorden.
Verder wordt het tuig handig in de kaart gespeeld door Lieke geen parfum e.d. te geven, dan is het makkelijk schelden dat iemand stinkt. En volgens mij gebeurt dat alleen maar omdat ze weten dat ze geen parfums enz. krijgt, want ze doucht regelmatig dus het lijkt me sterk dat ze rondloopt met een dampkring om zich heen.
Het enige dat je haar zou kunnen verwijten is dat ze al een "air" heeft...
ze wilde wel piano les, ze mocht geen piano les.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die ze zelf wil...aan wat anders meedoen doet ze zelf ook niet.![]()
Het werkt nou eenmaal beter als meerdere mensen achter het zelfde aan gaan. Dat zie je toch steeds weer.![]()
Stel er komt een uitje voor buiten wat goed bij Lieke past, dan nog zullen ze het haar niet gunnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian geeft zich inderdaad voor bijna alles op wat er aangeboden wordt.
Lieke heeft eerder gezegd tegen Huub,
dat de sporten die zij wilt, niet haalbaar zijn in De Gouden Kooi
en ik krijg ook de indruk dat er sinds 2 maanden steeds
minder buitenuitjes of activiteiten zijn.
Golf , leraar, dat is er toch weer?
Ik was 3 weken op vakantie , heb nog niet alles terug gelezen.
Ik zou het schandalig vinden als de motorrijles niet doorgaat, het lijkt wel een ontmoedigingsbeleid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:22 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het gevoel dat Huub op dit moment erg ongelukkig ligt te zijn, het zou me niets verbazen als de tranen hem in de ogen branden...
[afbeelding]
En weer zonder bladmuziek terwijl dat moet van Ivar, ze probeert uit haar hoofd te spelen, zo leer je nooit noten lezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:25 schreef pasjesjen het volgende:
amanda doet ook een poging om piano te spelen
Nog even oefenenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:25 schreef pasjesjen het volgende:
amanda doet ook een poging om piano te spelen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:36 schreef beequeen het volgende:
Straks lezen we in Villa Vandaag:
En de prachtige klanken van Amanda's pianospel schallen door de Villa.![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |