abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 september 2007 @ 14:42:55 #51
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_52938044
lekkeurrrrr.
Because they will last that long.
pi_52986793
quote:
Op maandag 3 september 2007 01:33 schreef Dibble het volgende:
damn, gatverdamme sinterklaas snoep, ik moet echt kotsen van perpernoten en al dat andere harde bruinkleurige kankerzoete troep doe mij maar baklava met suikerfeest, 10x lekkerder
Als je onze cultuur niet bevalt !! Dan ga je toch weer lekker terug naar je eigen land !!

Ondankbaar stuk vreten ! Wel in ons land wonen en van ons geld profiteren maar ondertussen ook onze tradities afkraken ! Moeten wij is doen Als wij een strip tekeningetje maken over Allah krijg je de kogel dus hou lekker je commentaar voor je over onze cultuur :(
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_52989273
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:02 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Als je onze cultuur niet bevalt !! Dan ga je toch weer lekker terug naar je eigen land !!

Ondankbaar stuk vreten ! Wel in ons land wonen en van ons geld profiteren maar ondertussen ook onze tradities afkraken ! Moeten wij is doen Als wij een strip tekeningetje maken over Allah krijg je de kogel dus hou lekker je commentaar voor je over onze cultuur :(
pi_52989372
Heerlijk,
Ik werd warm van binnen toen mijn homie vertelden dat ze er weer waren.
Meteen een zak gehaald natuurlijk
Puur genot op je tong

en dan heb ik het over pepernoten natuurlijk
pi_52989447
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:02 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Tuh tuh, een beetje hefitge reactie op iemand die alleen maar zei dat hij baklava lekkerder vond dan sinterklaassnoep.. ieder z'n smaak.. ik eet liever pizza en pasta dan stamppot, moet ik nu ook het land uit?
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:23:09 #56
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_53013155
quote:
Op donderdag 6 september 2007 20:39 schreef Maartel het volgende:

[..]

Tuh tuh, een beetje hefitge reactie op iemand die alleen maar zei dat hij baklava lekkerder vond dan sinterklaassnoep.. ieder z'n smaak.. ik eet liever pizza en pasta dan stamppot, moet ik nu ook het land uit?
Ja !!

Overloper
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_53013368
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:23 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Ja !!

Overloper
maar ik heb net wel m'n eerste portie chocoladepepernoten in huis gehaald!
pi_53014039
waarom is mn zak kruidnoten nu al weer leeg
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_53093391
Gister deed de bus zo van whehehe pownt je mag er niet meer in want whehe ik peer em. En toen die andere bus zo van wheheh ik kom pas lekker over facking drie kwartier. Dus ik zo van whehe dan loop ik ff naar de appie heijn. En zo had sinterklaas het bedoeld Ik heb 2 kg pepernoten gehaald van Bolletje En er was een lief kassameisje En toen daarna ik zo van whehe teruglopen en die buschauffeur later zo van whehe hoi en toen wist ie de route niet en hij zo van whehe hoe moet ik rijden?
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:19:40 #60
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_53093569
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:47 schreef Rozevla het volgende:
Mijn klacht is daarom : Wanneer gaan ze nou eindelijk het hele jaar door is deze producten verkopen

Ik wil pepernoten in het zwembad kunnen eten Grrrrr
Tip van de dag:
koop de dag na Sinterklaas een paar balen pepernoten in, die dingen zijn makkelijk tot de zomer houdbaar
So we just called him Fred
pi_53093694
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:19 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Tip van de dag:
koop de dag na Sinterklaas een paar balen pepernoten in, die dingen zijn makkelijk tot de zomer houdbaar
En ongelooflijk goedkoop
pi_53096766
ik heb chocolade/yoghurt (ofzo) kruidnoten gekocht
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_53139896
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')