echt ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:47 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Je kan ook in de winter naar het zwembad hoor.
dat dus..quote:
wees blij dat die eitjes er niet het hele jaar liggen, kost je geld, je word er dik van oh kut..het is chocola...en chocola kun je altijd kopen.. ja ze moeten het gvd het hele jaar door verkopen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
dat dus..
(vind ik dan wel extréém vroeg, maar ik ga wel gelijk inslaan als het zo is)
Overigens geldt dit wat mij betreft ook voor chocolade-eitje, damn wat was ik daar verslaafd aan..
voordeel aan het tijdelijke ervan is wel dat je een paar dagen na het feestje heel goedkoop je hele kamer kan vullen met eitjes![]()
Oooooeeeee, chocolade pepernoten!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:42 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
die zorgvuldig bewaarde zak Chocolade Pepernoten
machtig woord hoor.quote:
HOU JE BEK DICHTTTTquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:23 schreef Seventees het volgende:
Wat mij betreft mogen die dingen pas in de herfst in de schappen. Lees: na 21 september.
En dan vind ik het eigenlijk nog steeds te vroeg.
Pepernoten en kerstkransjes in augustus..
Je gaat toch niet janken om een paar pepernoten, hè?quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je gaat toch niet janken om een paar pepernoten, hè?
Op zondag?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:05 schreef Rozevla het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooo
Die bradda uit de cdoesoe zei tegen mij dat over 2 dagen er pepernoten in de shoppa waren
YESSSSSS
Nee, dat wordt het niet. Al jaren lang is die troep gewoon sinds eind augustus al verkrijgbaar, alleen lijkt het ieder jaar weer dat het al erg vroeg verkrijgbaar is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:40 schreef CyclingGirl het volgende:
het wordt steeds vroeger.
Het klopt, ik heb het vandaag ook gezien!!!quote:Op maandag 3 september 2007 00:38 schreef minthy het volgende:
Er staan bij de C1000, de Plus en de AH al displays met pepernoten, taaitaai en schuimpjes.
Nog maar 3,5 maand voor sinterklaas/kerst![]()
Maar blijkbaar verkopen ze het toch niet het hele jaar...quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:01 schreef ehqo het volgende:
Die dingen hebben allemaal helemaal niets meer met de tradities te maken op deze manier. Je kan ze net zo goed het hele jaar door verkopen. De traditie is onderhevig aan de lust naar geld, en het gros hier danst vrolijk naar de pijpen van de toch al uit de hand gelopen commercie.
Yep!quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:38 schreef Toewan het volgende:
Truffelpepernoten, zouden ze die ook alweer hebben..Die dingen zijn lekker.
Als je onze cultuur niet bevalt !! Dan ga je toch weer lekker terug naar je eigen landquote:Op maandag 3 september 2007 01:33 schreef Dibble het volgende:
damn, gatverdammesinterklaas snoep, ik moet echt kotsen van perpernoten en al dat andere harde bruinkleurige kankerzoete troep
doe mij maar baklava met suikerfeest, 10x lekkerder
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je onze cultuur niet bevalt !! Dan ga je toch weer lekker terug naar je eigen land!!
Ondankbaar stuk vreten ! Wel in ons land wonen en van ons geld profiteren maar ondertussen ook onze tradities afkraken ! Moeten wij is doenAls wij een strip tekeningetje maken over Allah krijg je de kogel dus hou lekker je commentaar voor je over onze cultuur
:(
Tuh tuh, een beetje hefitge reactie op iemand die alleen maar zei dat hij baklava lekkerder vond dan sinterklaassnoep.. ieder z'n smaak.. ik eet liever pizza en pasta dan stamppot, moet ik nu ook het land uit?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je onze cultuur niet bevalt !! Dan ga je toch weer lekker terug naar je eigen land!!
Ondankbaar stuk vreten ! Wel in ons land wonen en van ons geld profiteren maar ondertussen ook onze tradities afkraken ! Moeten wij is doenAls wij een strip tekeningetje maken over Allah krijg je de kogel dus hou lekker je commentaar voor je over onze cultuur
:(
Ja !!quote:Op donderdag 6 september 2007 20:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tuh tuh, een beetje hefitge reactie op iemand die alleen maar zei dat hij baklava lekkerder vond dan sinterklaassnoep.. ieder z'n smaak.. ik eet liever pizza en pasta dan stamppot, moet ik nu ook het land uit?![]()
Tip van de dag:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:47 schreef Rozevla het volgende:
Mijn klacht is daarom : Wanneer gaan ze nou eindelijk het hele jaar door is deze producten verkopen![]()
Ik wil pepernoten in het zwembad kunnen eten Grrrrr![]()
En ongelooflijk goedkoopquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Tip van de dag:
koop de dag na Sinterklaas een paar balen pepernoten in, die dingen zijn makkelijk tot de zomer houdbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |