abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53332786
En werkt het? Ooit problemen mee gehad?
Die is 1/5e van de prijs van zo'n pocketwizard als het goed is, sounds tempting
broer van Kroekroek
pi_53335081
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:43 schreef chris89 het volgende:
En werkt het? Ooit problemen mee gehad?
Die is 1/5e van de prijs van zo'n pocketwizard als het goed is, sounds tempting
Ik heb deze set *Klik* En ben er erg tevreden mee. Het kan wel eens voorkomen dat je set neit afgaat, maar dat is minder dan 0.1 %
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_53337082
Ooh daar zijn geen batterijen voor nodig als ik het goed begrijp? Dat is wel heel handig.
Weet je toevallig of een versie mét batterijen ook met hot-shoe flitsers werkt?
broer van Kroekroek
pi_53337341
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:05 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ik heb deze set *Klik* En ben er erg tevreden mee. Het kan wel eens voorkomen dat je set neit afgaat, maar dat is minder dan 0.1 %
hmmm, chris, had jij niet een SS-setje van FE?
quote:
De RF-604 werkt niet met flitssets welke gebruik maken van de bekende 8-vormige stekkers welke o.a. worden gebruikt bij de Falcon Eyes SS-110B en SS-150B.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_53340621
De ss-200f gebruikt wel de jusite aansluiting gelukkig maar bedankt voor het melden, had het zelf niet gezien.
broer van Kroekroek
  FOK!fotograaf donderdag 20 september 2007 @ 22:05:36 #56
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53340925
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:08 schreef chris89 het volgende:
Ooh daar zijn geen batterijen voor nodig als ik het goed begrijp? Dat is wel heel handig.
Weet je toevallig of een versie mét batterijen ook met hot-shoe flitsers werkt?
Ik heb die ook, en werkt prima met de ss200f. Ik heb op eBay een wireless setje met batterijen gekocht voor mijn gewone flitser. Was cheap, zal even laten weten hoe die set bevalt .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_53353102
k super.
Wat heerlijk zoveel informatie
broer van Kroekroek
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:26:03 #58
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53353139
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:24 schreef chris89 het volgende:

Wat heerlijk zoveel informatie
schijnt een bug in internet te zijn
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_53368518
Vandaar

Tijd voor nog wat vraagjes:

Ik kan nergens het maximale bereik vinden van de FE triggers, heeft iemand een idee?

en, sluitertijden!
Ik heb tot nu toe nog niets gemerkt van de flash sync speed (die zou op 500 liggen voor een D50, maar ik heb met het FE setje 100 fotos achter elkaar op 1/1000e tot 1/4000e geschoten). Alles is goed belicht en geen enkel spoor van het bekende "niet al het licht komt op de sensor" probleem (dat er een deel niet belicht is.)
Ga ik wel last krijgen van een minimale sluitertijd met RF triggers of zou dat geen verschil mogen uitmaken?

Ik sta op het punt een rf triggertje te kopen, maar dan wel eentje met batterijen zodat het ook gebruikt kan worden voor hot-shoe flitsers.
broer van Kroekroek
  vrijdag 21 september 2007 @ 22:57:25 #60
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53369563
jongen!!!

koop nu gewoon een fucking setje man! elk type/set/merk heeft voor en nadelen.

je kan wel eerst maanden vooronderzoek op inet gaan doen...maar JIJ bent degene die ermee moet (leren!!!) werken.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_53377640
Ik heb niet genoeg geld voor die manier van leven, sorry
broer van Kroekroek
pi_53377823
het is geen weggegooid geld, ik heb 1 van de goedkoopste setjes, kijk ff op mijn site wat ik daarmee bereik
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 22 september 2007 @ 12:45:21 #63
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_53378174
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:57 schreef Puckzzz het volgende:
jongen!!!

koop nu gewoon een fucking setje man! elk type/set/merk heeft voor en nadelen.

je kan wel eerst maanden vooronderzoek op inet gaan doen...maar JIJ bent degene die ermee moet (leren!!!) werken.
en...
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:21 schreef chris89 daarop het volgende:
Ik heb niet genoeg geld voor die manier van leven, sorry
Eén van de zegeningen van digitale fotografie is dat je met betaalbare flitsoplossingen als die van Falcon Eyes of van die chinese ebaydingen heel aardig kunt spelevaren in studioland.
Vatten we het hele topic even snel samen dan geldt voor FE-spullen ongeveer dat het weliswaar niet 'top of the bill' is, maar dat eventuele beperkingen hoofdzakelijk schuilen in de robuustheid van het materiaal, en die is voor hobbygebruik bij FE meer dan voldoende. Het licht is dus gewoon net zo in orde als dat van andere merken licht is licht moet je maar denken

Voor studioverlichting geldt dat je voor 100% op je skills aangewezen bent, het enige wat die flitsers doen is het op jouw commando leveren van een flits die je zelf in model moet zien te kneden.

Ik vind voor startende studiofotografen die betaalbare spullen een zegen voor de mensheid, nog niet eens zo lang geleden had je een behoorlijke financiele barriere voor studiofotografie, een bruikbare set flitslicht ging dan niet voor onder de pakweg ¤ 2500 . Momenteel koop je een leuk speelsetje voor de pijs die ik destijds voor de adapterringen van mijn softboxen kwijt was

Adviesje blijft om eerst een standaardset flitsers+box/plu/etc aan te schaffen en die met de ingebouwde slaves en bijgeleverde kabels te gebruiken, je komt er dan tijdens het gebruik wel achter of je een radiotrigger of zo echt hard nodig hebt. IR-triggers vind ik een afrader, ik heb er zelfs met Broncolor ellende mee gehad(en dan kostte die IRtrigger twee keer zoveel als een setje FE-flitsers)
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_53378916
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:29 schreef Puckzzz het volgende:
het is geen weggegooid geld, ik heb 1 van de goedkoopste setjes, kijk ff op mijn site wat ik daarmee bereik
Wat een mooie fotos en dat meen ik eerlijk.

Tot nu toe heb ik alleen nog maar plezier met het setje gehad (en eigenlijk wil ik niet dat dit veranderd door de aanschaf van RF triggers call me a wimp).
Maargoed, jullie hebben wel gelijk, ik ga gewoon een triggertje kopen om te kijken of het bevalt.
broer van Kroekroek
pi_53463300
Jaaa ze zijn binnen, en ze werken. Tot nu toe getest tot 40 meter. Thnx voor de hulp weer.
broer van Kroekroek
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 25 september 2007 @ 18:11:17 #66
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_53465358
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:46 schreef chris89 het volgende:
Jaaa ze zijn binnen, en ze werken. Tot nu toe getest tot 40 meter. Thnx voor de hulp weer.
Gefeliciteerd Hoeft voor een portretje die supertele er ook niet meer af
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')