Ffoueht9u4jngouidfhowiyjapeojt4!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:38 schreef JDude het volgende:
Ik heb vanochtend zelfs koffie gekocht bij Stofje, op het station!
Dat kan je ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ffoueht9u4jngouidfhowiyjapeojt4!! [afbeelding].
Ik wou dat ik dat kon.
Weet je hoe vroeg ik op moet staan om 's ochtends in Breda te kunnen zijn? Bovendien heb ik geen geld meer over voor een treinreis en lijkt het me een beetje zinloos om pak 'm beet 3 uur te reizen, alleen om koffie te gaan halen bij Stofje.quote:
Combineer het met de bier&pizza housewarming!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je hoe vroeg ik op moet staan om 's ochtends in Breda te kunnen zijn? Bovendien heb ik geen geld meer over voor een treinreis en lijkt het me een beetje zinloos om pak 'm beet 3 uur te reizen, alleen om koffie te gaan halen bij Stofje.
Pff.. hejje dat niet eens voor em over?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je hoe vroeg ik op moet staan om 's ochtends in Breda te kunnen zijn? Bovendien heb ik geen geld meer over voor een treinreis en lijkt het me een beetje zinloos om pak 'm beet 3 uur te reizen, alleen om koffie te gaan halen bij Stofje.
NEE JIJ WEL?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pff.. hejje dat niet eens voor em over?.
Wilde ik koffie bij hem halen dan?quote:
Hij verkoopt vast ook wel thee en raketijsjes en bier.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wilde ik koffie bij hem halen dan?
Ik vind koffie niet eens lekker..
En strippenkaarten!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij verkoopt vast ook wel thee en raketijsjes en bier.
HELEGAAR NIET! Wel Camel, trouwens!quote:
en zebra's?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
HELEGAAR NIET! Wel Camel, trouwens!
Ik móét daar langs!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:54 schreef Chowi het volgende:
In zilverfolie!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wilde ik koffie bij hem halen dan?
Ik vind koffie niet eens lekker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |