quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:44 schreef Ireth het volgende:
Mirage! Wat een onwijs mooie grote knappe knul hebbie daar op de kiek staan zeg!Dat wordt een heuse hartenbreker later!
Mijn dochter is dankzij de Byte-x van het duimen af!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:34 schreef Igraine het volgende:
Leuke foto's allemaal weer.
Even een foto van mijn meisje, ik ben zo trots. Ze kan fietsen! Afgelopen zaterdag hebben we een fiets voor haar gekocht, wij vonden hem wat over the top maar zij vond deze het mooist. Van alle wat 'kalere' fietsjes die we aanwezen en vroegen: "Vind je deze mooi?" Zei ze: "Nee". Maar deze vond ze erg mooi.
En nu wil ze alleen nog maar fietsen, vandaag al zes rondjes door het park
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:19 schreef Neuk het volgende:
Trots ben ik op mijn knul!Foto's van de meet afgelopen zondag:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:19 schreef kozakken het volgende:
Ik doe even ongenadig crossposten vanuit het oostenmeettopic.
Oh wat ben ik trots![]()
voor PdeHoog
De foto's die van ons zijn gemaakt![]()
![]()
![]()
-Ik ben wel gewoon even stil-
quote:
Nee, het is gewoon een digitale camera, ziet er ook net zo uit zeg maarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:01 schreef Mirage het volgende:
zo'n onderwatercamera lijkt mij geweldig!
Moet ik me een gewone camera voorstellen met een soort hoes waardoor die onder water kan, of kan echt de camera onder water?
[afbeelding]
de jongste
Ik vind ook dat ie steeds meer op mij gaat lijken jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:38 schreef Belana het volgende:
Mirage wat een mooitje
en ik vind Dean in zijn matrozenpakje om op te vreten eigenlijken hij lijkt op je vivi
Ik moet nog een foto hebben met 4 genarties toen Riley net geboren was. Ik vind het vooral heel mooi dat hij het nog helemaal bewust meemaaktquote:Op woensdag 29 augustus 2007 06:16 schreef Belana het volgende:
die met overgrootopa vind ik wel heel bijzonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |