quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:[..]
idd
![]()
He, maar waarom zouden ze SC's verbieden eigenlijk?
Ik snap niet zo goed waarom dat slecht zou zijn.
Naar mijn idee, zorgen SC's ervoor, dat er in de gewone topics minder gebaggerd wordt.
Als er nergens een SC is, gaan mensen toch wel elders zitten kutten, wat modjes/ FA's weer kut vinden, kost hun weer werk, dat schiet toch ook niet op?
Klaarblijkelijk is er behoefde aan SC's, dus zie ik niet in waarom die verboden zouden moeten worden.
En gebagger van kloons in een sc, er zijn toch niet bijster veel mensen die daar écht last van hebben toch?
Smaken verschillen... iemand die geen SC doet, ziet er geen meerwaarde in, zeker als diegene dan ook nog eens Mod A, FA is.. dan zullen ze ze liever op slot gooienn, doorn in het oog..dat gebagger. Het is een forum, geen chatbox... daar is IRC voor zullen ze zeggen of je gaat maar chatten op msn..
Zelf deel ik je mening wel eer-ik, heb zelf getwijfeld over een SC in DE, maar dat kwam er uiteindelijk niet want de enige SC-reeks die er loopt (Atmosfeer staat op ontploffen) gaat ook daadwerkelijk over het weer, loopt prima en is aardig baggervrij (nee das geen uitnodiging
![]()
). De SC's in GC/ONZ zijn wat dat betreft vrijer denk ik dan op andere subfora. De discussie loopt al van oudsher en op gegeven moment mochten nieuwe SC's niet meer (heb zelf lange tijd voor een topic voor Twentenaren gelobby'ed, maar mocht niet) dus verbaasde mij ook dat deze pas van dit jaar is en wel werd getolereerd. Zelf vind ik SC best leuk, maar er zijn grenzen... en in sommige SC's is het zelfs moeilijk als newbie te komen, door het kliekjesgedrag dat er heerst.
Dus het is geen optie dat alle SC's verboden worden (al willen sommige dat vast wel), maar bij een bepaalde hoeveelheid onzin/bagger zal er zeker wel eens over gesproken worden, vandaar dat ik effe een hint gaf