PM me eens. Wellicht kan ik je eens hiero rondleiden. Kun je het eens met eigen ogen bekijken. Ik ken nog iemand, daar mag je ook vast wel even kijkenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:38 schreef SIckLilMONkeY het volgende:
Bedankt voor het antwoorden! Ik geloof dat het topic iig redelijk dood is
Nahja het is nog niet zover maar goed je kan het maar beter weten
Ik vroeg me af of de ruimte op z'n tijd niet wat klein wordt? Het ziet er nog redelijk groot uit als ik het vergelijk met andere studio's en kamers maar toch.
En ik wil niet echt persoonlijk worden ofzow maar hebben jullie geen foto's ofzow van de indeling? Want ik kan overal alleen maar filmpjes en foto's vinden van lege kamers en aangezien ik geen vrienden/kenissen heb in het strijkijzer![]()
Nahja als je dat niet wilt is het ook goed hoor![]()
Laat me raden: MBO Toerisme en Recreatie aan het Mondriaan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:44 schreef Balaclava het volgende:
Even een kick, ga volgend jaar in Den Haag studeren
Wat dacht je van je inschrijven bij woonnet haaglanden?quote:en wil er het liefst ook gaan wonen. Weet iemand hoe lang het duurt voordat je in aanmerking komt voor een studio in het Strijkijzer? Ben wel benieuwd namelijk.. (Ja, heb me er speciaal voor geregistreerd.) Sta al ingeschreven bij Duinzigt Woonservice, weet iemand anders nog een paar handige tips?
Nou, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Laat me raden: MBO Toerisme en Recreatie aan het Mondriaan?
Zo ver was ik ook nog wel, maar neem aan dat je dan niet gelijk 1-2-3 een app. krijgt.quote:Wat dacht je van je inschrijven bij woonnet haaglanden?Dat is namelijk ook de enige manier om een appartement te kunnen krijgen in het strijkijzer.
Studeren doe je alleen aan een universiteit, en die hebben ze niet in Den Haag. Tenzij je de Open Universiteit bedoeltquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:24 schreef Balaclava het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet.![]()
[..]
Zo ver was ik ook nog wel, maar neem aan dat je dan niet gelijk 1-2-3 een app. krijgt.
Ja, ik weet al genoeg. Ik wil je bedanken voor je vriendelijke hulp!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Studeren doe je alleen aan een universiteit, en die hebben ze niet in Den Haag. Tenzij je de Open Universiteit bedoeltDus doe maar niet zo bijdehand
![]()
En jij vraagt toch om informatie, maar blijkbaar weet je alles al: dus wat moet je nou?
Van skyscraperCity, met netjes onderaan de naam van de poster:quote:
Hangt er vanaf van welke kant je hem bekijkt, vind ik. De kant van HS is inderdaad niet zo mooi, dan lijkt ie erg breed, klein en gedrongen. Vanaf de A12 of vanaf het plein zelf, dan is ie een stuk beter.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:17 schreef Bombshell het volgende:
Vind het echt een lelijk gebouw om eerlijk te zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |