abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64918247
Bedankt voor het antwoorden! Ik geloof dat het topic iig redelijk dood is
Nahja het is nog niet zover maar goed je kan het maar beter weten

Ik vroeg me af of de ruimte op z'n tijd niet wat klein wordt? Het ziet er nog redelijk groot uit als ik het vergelijk met andere studio's en kamers maar toch.

En ik wil niet echt persoonlijk worden ofzow maar hebben jullie geen foto's ofzow van de indeling? Want ik kan overal alleen maar filmpjes en foto's vinden van lege kamers en aangezien ik geen vrienden/kenissen heb in het strijkijzer

Nahja als je dat niet wilt is het ook goed hoor
  FOK!fotograaf zondag 11 januari 2009 @ 16:53:11 #127
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_64918812
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:38 schreef SIckLilMONkeY het volgende:
Bedankt voor het antwoorden! Ik geloof dat het topic iig redelijk dood is
Nahja het is nog niet zover maar goed je kan het maar beter weten

Ik vroeg me af of de ruimte op z'n tijd niet wat klein wordt? Het ziet er nog redelijk groot uit als ik het vergelijk met andere studio's en kamers maar toch.

En ik wil niet echt persoonlijk worden ofzow maar hebben jullie geen foto's ofzow van de indeling? Want ik kan overal alleen maar filmpjes en foto's vinden van lege kamers en aangezien ik geen vrienden/kenissen heb in het strijkijzer

Nahja als je dat niet wilt is het ook goed hoor
PM me eens. Wellicht kan ik je eens hiero rondleiden. Kun je het eens met eigen ogen bekijken. Ik ken nog iemand, daar mag je ook vast wel even kijken
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_64953695
Done
pi_69299650
Even een kick, ga volgend jaar in Den Haag studeren en wil er het liefst ook gaan wonen. Weet iemand hoe lang het duurt voordat je in aanmerking komt voor een studio in het Strijkijzer? Ben wel benieuwd namelijk.. (Ja, heb me er speciaal voor geregistreerd. ) Sta al ingeschreven bij Duinzigt Woonservice, weet iemand anders nog een paar handige tips?
pi_69300643
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 18:44 schreef Balaclava het volgende:
Even een kick, ga volgend jaar in Den Haag studeren
Laat me raden: MBO Toerisme en Recreatie aan het Mondriaan?
quote:
en wil er het liefst ook gaan wonen. Weet iemand hoe lang het duurt voordat je in aanmerking komt voor een studio in het Strijkijzer? Ben wel benieuwd namelijk.. (Ja, heb me er speciaal voor geregistreerd. ) Sta al ingeschreven bij Duinzigt Woonservice, weet iemand anders nog een paar handige tips?
Wat dacht je van je inschrijven bij woonnet haaglanden? Dat is namelijk ook de enige manier om een appartement te kunnen krijgen in het strijkijzer.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_69300872
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 19:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Laat me raden: MBO Toerisme en Recreatie aan het Mondriaan?
Nou, dat denk ik niet.
quote:
Wat dacht je van je inschrijven bij woonnet haaglanden? Dat is namelijk ook de enige manier om een appartement te kunnen krijgen in het strijkijzer.
Zo ver was ik ook nog wel, maar neem aan dat je dan niet gelijk 1-2-3 een app. krijgt.
pi_69301118
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 19:24 schreef Balaclava het volgende:

[..]

Nou, dat denk ik niet.
[..]

Zo ver was ik ook nog wel, maar neem aan dat je dan niet gelijk 1-2-3 een app. krijgt.
Studeren doe je alleen aan een universiteit, en die hebben ze niet in Den Haag. Tenzij je de Open Universiteit bedoelt Dus doe maar niet zo bijdehand

En jij vraagt toch om informatie, maar blijkbaar weet je alles al: dus wat moet je nou?
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_69301543
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 19:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Studeren doe je alleen aan een universiteit, en die hebben ze niet in Den Haag. Tenzij je de Open Universiteit bedoelt Dus doe maar niet zo bijdehand

En jij vraagt toch om informatie, maar blijkbaar weet je alles al: dus wat moet je nou?
Ja, ik weet al genoeg. Ik wil je bedanken voor je vriendelijke hulp!
pi_69301960
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 01:46 schreef hierissieweer het volgende:
Iemand nog leuke foto's?
Van skyscraperCity, met netjes onderaan de naam van de poster:

Blauw.

ZeBoxx

Erik

Lyjo

Erg nice.
Life is Music
pi_70573854
Hoihoi,

Per 8 April heb ik ook de sleutel gekregen voor een woning in het strijkijzer, ben inmiddels aardig gesetteld en ben nog steeds erg blij met mijn woning!
Ik heb de woning via woonnet en stond bijna 2 jaar ingeschreven, heb maar een paar weken actief hoeven reageren op vrijgekomen studio's, dus was goed te doen.

Heb eigenlijk geluk gehad met de uiteindelijke toewijzing, degene die de woning had geaccepteerd kwam niet tekenen bij Vestia... De persoon die daarna in aanmerking kwam nam haar telefoon niet op en ik werd gebeld, ik was op dat moment in de HHS dus ben gelijk naar Vestia gegaan om te tekenen en de woning te claimen.

Ik woon nu op de 18e etage aan de kant van HS, en geniet nog elke dag van het uitzicht.
pi_86998069
Een bump van heb ik jou daar...

Hey!

Nog mensen van Fok die hier wonen? Deze woningen spreken mij ontzettend aan (als student zijnde)

Wat is de gemiddelde wachttijd voor dit soort studio's bij woonnet? Zijn de studio's echt gewild? Want dan kan ik wel een tijd wachten :P
De enige echte.
  FOK!fotograaf woensdag 29 september 2010 @ 23:12:54 #137
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_87004346
Ik weet dat er regelmatig studio's vrijkomen. Niet zo gek ook als het er 300 zijn natuurlijk. Gewoon inschrijven lijkt me, mocht het toch niets zijn kun je nog weigeren.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_87045445
Hee topickick.

Zelf (net als Xilantof) ruim 2,5 in het Strijkijzer gewoond. In het begin was er erg veel vraag naar die studio's. Het was hip en nieuw, dus interessant. Nu staan er regelmatig woningen op www.woonnet-haaglanden.nl vrij. Schrijf je daar dus in als je dat nog niet had gedaan. Hoe langer je ingeschreven staat, hoe meer kans je maakt op een woning daar.
Daar zit je dan.
pi_87500576
Vorige maand ingeschreven....wachttijd is ruim 27 maanden :') Dit heeft dan toch geen zin meer lijkt me? of gaat het sneller?
De enige echte.
pi_128438718
Nou mensen aangezien Misstique mijn topic op slot heeft gegooid, probeer ik het hier. Thanks voor de tip, though.

Woont één van jullie in een studio naast de lift en trappenhuis? Last van geluiden van mensen in de lift (of trappenhuis dat tot leven komt) of van de lift zelf?
time to take a deep breath
  dinsdag 2 juli 2013 @ 00:53:44 #141
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_128486721
Is de leeftijdsgrens echt zo strikt (tot 27jaar) ga namelijk dit jaar, met mijn 28ste, weer voltijd naar school. Een studiotje hier lijkt mij tof!!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_128526664
Je kan het proberen via woonnet-haaglanden.
Heb je je wel ingeschreven daar?
pi_128526683
Is trouwens de enige optie via woonnet. Of je moet op de duurdere etages willen wonen ;-).
  woensdag 3 juli 2013 @ 22:53:44 #144
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_128560986
Nop dat gaat niet lukken. Sta ingeschreven. Maar witte anna lijkt mij ook wel wat...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_128592577
Durf ik echt niet te zeggen. Neem anders ff contact me ze (vestia) op.

Probeer daar maar tussen te komen. Heb het geprobeerd, maar dan komen er mensen die reageren met een inschijvingsduur van bijna 10 jaar ofzo bij Witte Anna.
pi_129057814
Zijn er nog mensen die op dit moment wonen in 't Strijkijzer? Mijn vriendin gaat er zeer waarschijnlijk wonen en is op zoek naar wat inspiratie over hoe de ruimte het beste in te delen is. En de enige nog werkende plaatjes zijn die van de plattegrondjes
pi_129317119
Vind het echt een lelijk gebouw om eerlijk te zijn!
  FOK!fotograaf donderdag 25 juli 2013 @ 08:31:19 #148
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_129319841
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 02:17 schreef Bombshell het volgende:
Vind het echt een lelijk gebouw om eerlijk te zijn!
Hangt er vanaf van welke kant je hem bekijkt, vind ik. De kant van HS is inderdaad niet zo mooi, dan lijkt ie erg breed, klein en gedrongen. Vanaf de A12 of vanaf het plein zelf, dan is ie een stuk beter.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')