Het is een gebouw voor horeca, bedrijven, jongeren (werkend en studerend) en er zitten ook luxe appartementen in. Kortom voor ieder wat wils. De ligging (vlak naast Den Haag HS) is gewoon ideaal voor veel mensen en studentenkamers zijn vaak heel wat duurder en je kan vaak geen huurtoeslag krijgen als je een studentenkamer hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 06:32 schreef popolon het volgende:
Zijn dit typische studentenwoningen? Of in ieder geval iets voor 'starters'?
Ziet er wel hip uit maar is het niet 't 'nieuwe' wat mensen zo aantrekt? Zoveel ruimte is het namelijk niet.
Aha.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:21 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Het is een gebouw voor horeca, bedrijven, jongeren (werkend en studerend) en er zitten ook luxe appartementen in. Kortom voor ieder wat wils. De ligging (vlak naast Den Haag HS) is gewoon ideaal voor veel mensen en studentenkamers zijn vaak heel wat duurder en je kan vaak geen huurtoeslag krijgen als je een studentenkamer hebt.
Deze week krijg je te horen wanneer we erin kunnen.. Ik ben benieuwdquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:08 schreef enter het volgende:
[..]
Gaaf hoorIk hoop echt september.
Tot april loop ik stage in een apotheek, tegenwoordig mag ik er ook werken (beetje bijverdienen) en volgend jaar sept wil ik Farmakunde gaan doen.
Leuke ideeen, ik pieker me sufquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:41 schreef secretspooky het volgende:
Als jullie trouwens nog leuke ideeën hebben oid,
let me know
en ik beheer trouwens ook grotendeels de website
Niet om gelijk negatief te klinken maar is dit een nieuwe gevangenis of zo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 06:14 schreef Xilantof het volgende:
Deel 2 alweer!
Een ruim aantal FOK!kers komt er in te wonen straks!
Praat hier verder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Owh ik heb nog nix gehoord..Enter op welke verdieping kom je te wonen..en wanneer mag je inhuizen??quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:43 schreef enter het volgende:
Ik heb mail ontvangen, met tijden.. etc!
Heey, ik ben er aanstaande maandagquote:Op woensdag 12 september 2007 16:10 schreef secretspooky het volgende:
Hey enter, waar was jij gister?
Heb je nog je contract getekend??
Ik was er tot 19.30 ofzo...
Ik kom btw op de 27e te wonen, in de hoek
ik ben nu bezig met het intranet voor het strijkijzer ^_^
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |