Ik wil net eggen. Voor hetzelfde geld ontpopt mevrouw in kwestie zich tot een MILF waar je u tegen zegt als ze zo bezig is met die paal tussen haar benenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:34 schreef Godlike02 het volgende:
Ik weet niet hoe je moeder er uitziet.
een breezersletje + speenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:37 schreef Bupatih het volgende:
Ach, ik had niks anders verwacht van een moeder van een 16-jarig meisje dat zich op een internetforum heeft geregistreerd onder de naam DevilsWhore en in het bijbehorende fotoboek op de foto staat als een gemiddeld breezersletje.
Ze is 47 dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:34 schreef Godlike02 het volgende:
moffenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
http://www.psfights.com/fight-video-1943.htm zoiets?
Er staat "je moeder", niet "mijn moeder"quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:34 schreef Godlike02 het volgende:
Gebeurt ook niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:37 schreef beertenderrr het volgende:
ik hoef jou er anders ook niet aan te zien hangen verder
maar je hebt wel gelijk
Dat zegt wel veel over jouw bekrompen geest, dunkt mij ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:37 schreef Bupatih het volgende:
Ach, ik had niks anders verwacht van een moeder van een 16-jarig meisje dat zich op een internetforum heeft geregistreerd onder de naam DevilsWhore en in het bijbehorende fotoboek op de foto staat als een gemiddeld breezersletje.
Mijn moeder zegt niet van die gekke dingen dus daar hoef ik niet aan te denken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er staat "je moeder", niet "mijn moeder"
Lezen blijft een kunst he?
[..]
Ik ben al stil :xquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |