Meteen dus een tip voor de andere topics waar je aan mee wilt doen. Lees eerst de OP.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:09 schreef Bram2301 het volgende:
ok ok ok
SORRY
ben hier ook pas een uur....
gelijk al dit
haha
dit is niet leukquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:09 schreef Bram2301 het volgende:
ok ok ok
SORRY
ben hier ook pas een uur....
gelijk al dit
haha
hahaha was hij het!quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
En BasOne let er ook even op dat je de tussen stand correct overneemt. Hier heb je per ongeluk een door Bram2301 verdiend punt weggelaten.
Mijn excuses, maar zover ik weet wordt een opgezocht antwoord met met -1 beloont, aangezien hij op 1 stond is dat een nulstand.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
En BasOne let er ook even op dat je de tussen stand correct overneemt. Hier heb je per ongeluk een door Bram2301 verdiend punt weggelaten.
dat is waarquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:29 schreef BasOne het volgende:
[..]
Mijn excuses, maar zover ik weet wordt een opgezocht antwoord met met -1 beloont, aangezien hij op 1 stond is dat een nulstand.
het goede antwoord was al gegeven dus mijn antwoord deed er niet meer toequote:Op zaterdag 18 april 2009 17:29 schreef BasOne het volgende:
[..]
Mijn excuses, maar zover ik weet wordt een opgezocht antwoord met met -1 beloont, aangezien hij op 1 stond is dat een nulstand.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:29 schreef BasOne het volgende:
[..]
beloon jij trouwens iedereen met aftrek? lekkere vader zul je zijn / wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:29 schreef BasOne het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |