Jazeker. Hoezo, je bent er toch niet vanaf gesprongen, he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kent ge ook de brug over het van starckenborghkanaal?
zal je niet meer pestenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... en een hele leuke router, maar die kutpc van de kid wil het IP adres niet meer vernieuwen, dus hij heeft al tijden geen internet meer boven![]()
En m'n nerd zou hier 2 maanden geleden al zijn... nadat ik half april al met m overlegd had hoe ik t op kon lossen... en ik daarna 2 maanden lang geen "zou je kunnen helpen" uit m'n strot kon krijgen...![]()
Ja, ik heb gehoord hoe jij betaald aan die nerd. Daar zal het wel aan schortenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... en een hele leuke router, maar die kutpc van de kid wil het IP adres niet meer vernieuwen, dus hij heeft al tijden geen internet meer boven![]()
En m'n nerd zou hier 2 maanden geleden al zijn... nadat ik half april al met m overlegd had hoe ik t op kon lossen... en ik daarna 2 maanden lang geen "zou je kunnen helpen" uit m'n strot kon krijgen...![]()
ipconfig /renew ook niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
heb ik een film van gemaakt voor prorail. project van een jaar+. veel in grunninguh geweest, vandaar vraag. mooi bruggie..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Hoezo, je bent er toch niet vanaf gesprongen, he?
Iemand moet je 's nachts toch welterusten wensen, dus dan inderdaad maar hier. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:24 schreef akveor het volgende:
Ik post hier eigenlijk nooit.... maar wat een prachtige OP!
Trusten.
Slaap lekker Roevkaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:24 schreef akveor het volgende:
Trusten.
Prosperaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
De oude CoSSers vinden het niet meer in de COS, dus komt de COS naar hun.
Nadia roept: oh schatje
[afbeelding]
[afbeelding]
Amanda gromt
[afbeelding]
vind je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:24 schreef Sug4r het volgende:
Zo weer een beetje bijgelezen (de SC dan he) die gaat sneller dan de COS, het is gesjellig hier
![]()
Moet je eens vaker doen danquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:24 schreef akveor het volgende:
Trusten.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:24 schreef Sug4r het volgende:
Zo weer een beetje bijgelezen (de SC dan he) die gaat sneller dan de COS, het is gesjellig hier
![]()
mazzeltjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:24 schreef akveor het volgende:
Trusten.
Zo zo. Is die film ook ergens te zien (geweest).quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb ik een film van gemaakt voor prorail. project van een jaar+. veel in grunninguh geweest, vandaar vraag. mooi bruggie..
Erg hequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:24 schreef Sug4r het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik heb gehoord hoe jij betaald aan die nerd. Daar zal het wel aan schorten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |