Komt omdat de tros naar beneden wordt getrokken door de zwaartekracht maar de banaan net als de stengel van een plantje naar boven wilt groeienquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:33 schreef RijstNatie het volgende:
waarom zijn bananen krom?
Best wel knap dat je zelfs dit onderwerp kan linken met Allah.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:46 schreef newsman het volgende:
Allemachtig ik kan weer posten, ik bedoel niet ALLAH, heb het wel gehad met die gekken
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Komt omdat de tros naar beneden wordt getrokken door de zwaartekracht maar de banaan net als de stengel van een plantje naar boven wilt groeien![]()
Maar ik ben gewend dat alloctonio"s erover gaan zeiken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Best wel knap dat je zelfs dit onderwerp kan linken met Allah.![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:58 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar ik ben gewend dat alloctonio"s erover gaan zeiken.![]()
Plee papier is beter, kan ik me reet mee afvegen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:58 schreef donroyco het volgende:
Zakdoekje nodig?
Nee dankje ben geen homo.Ben er verder geen fan van, maar kunnen jullie deze mensen met rust laten, zo genaamde woestijn vlooien.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:03 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee dankje ben geen homo.Ben er verder geen fan van, maar kunnen jullie deze mensen met rust laten, zo genaamde woestijn vlooien.![]()
Omdat ze naar het licht toe groeien...quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:33 schreef RijstNatie het volgende:
waarom zijn bananen krom?
NEEquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:13 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Omdat ze naar het licht toe groeien...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |