Nee, je mag je HD er niet afhalen, je moet de HD eraf halen. Tenzij anders is gezegd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een collega van mij z'n Xbox 360 is kapot. Ik heb een 3-tal vragen.
- Mag je je HD eruit halen?
- Ik neem aan dat je geen kabels hoeft mee te sturen? Puur alleen de Xbox 360?
- Dat label van UPS wat je via je mail kunt ophalen dat moet je vouwen en op de doos plakken maar je moet op dat vel ook je handtekening + de datum voor UPS zetten... moet ik het nou afknippen of dubbelvouwen
Ik zou mijn HD niet eens op willen sturen.. daar staan de betaalde arcade games en je gegevens op toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, je mag je HD er niet afhalen, je moet de HD eraf halen. Tenzij anders is gezegd.
Jep.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:47 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zou mijn HD niet eens op willen sturen.. daar staan de betaalde arcade games en je gegevens op toch?
Ja, maar die kan je weer opnieuw downloaden zonder op nieuw te betalen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:47 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zou mijn HD niet eens op willen sturen.. daar staan de betaalde arcade games en je gegevens op toch?
dat laatste stukje is het interview waar Pitchford vertelde dat je geen HDD nodig hebt (tijdens Leipzig). De lead-programmer heeft dus nu gezegd dat dit niet het geval is, en Pitchford heeft zijn fout toegegevenquote:
Games die je voor 800 punten hebt gekocht en die je weer gewoon gratis kunt downloaden?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:53 schreef Ash het volgende:
[..]
Ja, maar die kan je weer opnieuw downloaden zonder op nieuw te betalen.
Al jouw gegevens en wat je hebt gedownload staan op een server.
En die kan je weer downloaden als je een HD terug zou hebben, alleen moet je voor de arcade games dan wel altijd verbonden zijn met LIVE om ze te kunnen spelen, want offline speel je dan met de trail game.
Is mij ook overkomen na de 1ste keer stuk gaan en met HD opsturen.
Zijn ze niet gewoon gekoppeld aan je gamertag. Lijkt me niet minder dan ligisch.quote:
Ze zijn wel gekoppeld aan je gamertag. Maar de spellen die je download staan uiteindelijk niet online maar gewoon op je HD.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zijn ze niet gewoon gekoppeld aan je gamertag. Lijkt me niet minder dan ligisch.
En jij werkt bij MS helpdesk?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze zijn wel gekoppeld aan je gamertag. Maar de spellen die je download staan uiteindelijk niet online maar gewoon op je HD.
Stuur je die HD mee, dan ben je volgens mij gewoon al die spellen kwijt hoor.
quote:Kane & Lynch: Dead Men verschijnt 2 november
Atari, de distributeur van Eidos, heeft bekend gemaakt dat de aankomende actie game Kane & Lynch: Dead Men zal verschijnen op 2 november in Australie. Grote kans voor onze Europeanen dat de game dan ook bij ons in de schappen ligt.
Kane & Lynch: Dead Men wordt ontwikkeld door lO Interactive, de Deense ontwikkelaar die ook verantwoordelijk is voor de populaire Hitman serie en ook de redelijk goed ontvangen tactische schooter Freedom Fighters komt uit hun handen. Kane & Lynch is ontwikkeld voor single en co-op gameplay. De game zal het verhaal vertellen van twee gevaarlijk internationale criminelen. Één een grote verrader, de andere een gevaarlijke pschyopaat.
Innovatieve squad-based gameplay wordt ondersteund door realistische graphics en een geavanceerd A.I. systeem in zowel single als multiplayer. Het volwassen uiterlijk, mooie graphics en sfeervolle muziek kunnen van deze game wel eens een najaars topper gaan maken.
Om hem dan weer wel offline te spelen was toch een truukje voor?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:14 schreef Ash het volgende:
[..]
En jij werkt bij MS helpdesk?![]()
![]()
Je bent het fysieke spel op je HD kwijt, maar je kan hem wel opnieuw downloaden van Xbox Live GRATIS.
Omdat hij gekoppeld is aan je GamerTag, alleen zoals ik al zei kan je hem niet meer offline spelen,
Je xbox moet altijd verbonden zijn met het internet.
Je kan hem wel offline spelen maar dan zal je WEL opnieuw moeten betalen.
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=616818quote:Arcade titles are tied to your gamertag as well as the console they were originally purchased on. If you have changed consoles, the LIVE servers verify your eligibility to play the game, by your gamertag logging onto Live.
Unless you re-purchase them on the new console this will always be the case.
Yup, dit kan ik ook bevestigen. Mijn HD is immers een keertje stukgegaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:14 schreef Ash het volgende:
[..]
En jij werkt bij MS helpdesk?![]()
![]()
Je bent het fysieke spel op je HD kwijt, maar je kan hem wel opnieuw downloaden van Xbox Live GRATIS.
Omdat hij gekoppeld is aan je GamerTag, alleen zoals ik al zei kan je hem niet meer offline spelen,
Je xbox moet altijd verbonden zijn met het internet.
Je kan hem wel offline spelen maar dan zal je WEL opnieuw moeten betalen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gelukkig heb ik niet naar je geluisted met two worlds
maar dankzij jouw heb ik wel overlord gehaald , en wil ik nu mass effect ( ook het boek is dank zij jou )
quote:Woensdag 29 augustus 2007 - Het stadje Silent Hill is niet echt een geschikte plek om op vakantie te gaan. Het spookt er al sinds jaren en er lopen allerlei vreemde wezens rond. Met Silent Hill 5 komt de populaire horror-serie voor het eerst naar de next-gen consoles, en dat schept natuurlijk nieuwe mogelijkheden.
Dat de game in ieder geval minstens net zo luguber wordt als haar voorgangers kun je zien aan de onderstaande beelden.
Veel kranten in stoppen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand bepaalde tips daarover, enigste wat we hier hebben is een bananen doos, beetje te groot lijkt me![]()
Die drive is 199,99 op bol.comquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik gebruik mijn 360 de laatste tijd wat vaker als DVD-speler. Toch iets beter beeld via component dan via SCART (zo ik mijn normale DVD-speler aangesloten). Wat kost die HD-DVD drive eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |