Haha, jij bent echt zo kansloos. In plaats van mij te beledigen laat je mij alleen maar harder lachenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:29 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, je bent en blijft gewoon een vies vuil zwart slavenkind.
Ga toch me schoenen poetsen joh!![]()
dit soort reacties worden dus gewoon toegelaten? Dit is gewoon niet eens grappig, dient geen nut, is gewoon keihard iemand afzeiken tot op bodem.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:29 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, je bent en blijft gewoon een vies vuil zwart slavenkind.
Ga toch me schoenen poetsen joh!![]()
En hij heeft nog geen avatar, komt dat even mooi uit. Astu!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:41 schreef Re het volgende:
mopst3r is mentally challenged, dat kan je niet tegen hem gebruiken, dat is zielug
Ja dat zeg je nu, maar stiekem moet je wel huilen van binnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:56 schreef Nawien het volgende:
[..]
Haha, jij bent echt zo kansloos. In plaats van mij te beledigen laat je mij alleen maar harder lachen![]()
Maar ik ben inderdaad een modern slavenkind van de baas. Gelukkig betaald het niet slecht![]()
Ik zou even willen voorstellen dat jequote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:40 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, maar stiekem moet je wel huilen van binnen.
Geeft niet hoor... straks als je weer katoen aan het plukken bent komt het wel weer goed...![]()
Precies, als jij nou ook even je avatarinstelling wijzigt, ziet ook iedereen wie de forum-mongool is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:01 schreef Mopst3r het volgende:
Bij jou werkt het wel zo te zien? Zo weet iedereen wie de forum-negert is.
In de kiem gesmoordquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:07 schreef teamlead het volgende:
Mopst3er 48 uur
1400 geweest.quote:
doe niet zo kanker triest zeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:37 schreef Pek het volgende:
[..]
En hij heeft nog geen avatar, komt dat even mooi uit. Astu!
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |