Ik wilde net zeggen; pure afgunstquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:51 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Zelf nooit gestudeerd zeker?
Studeren heeft niets met mongolen te maken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:51 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Er was wel een vrachtwagen, die bijna zoeen fake-ass-verkeersregelaar aanreedquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:10 schreef Soul79 het volgende:
Wat mij betreft had je door mogen rijden.
Op die studenten bedoel ik dan.
Afgunst. (niet dat ik iets met kakkers heb ofzo)quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:10 schreef Soul79 het volgende:
En laat iedereen dan maar in de fabriek werkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:10 schreef Soul79 het volgende:
Wat mij betreft had je door mogen rijden.
Ik ben zelf academicusquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:18 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Afgunst. (niet dat ik iets met kakkers heb ofzo)
You failquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:37 schreef Shitonya het volgende:
introductieweekend.. je kan ook het topic lezen..
Volg je eigen advies op ofzo. Vraag is gegrond. Wat deed je daar TS?quote:pauper studentencorps introductie weekend
Ik ook, maar ik las nergens dat die studenten zich misdroegen? Als academicus zou je moeten weten dat je nooit zomaar mag generaliserenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:13 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik ben zelf academicus![]()
Maar ik heb me in mijn studententijd nooit zo misdragen als het uitschot dat je elke avond over straat ziet zwalken.
Gelukkig willen studentenverenigingen types zoals jij niet, dus opgelost. Jij gaat in zeer besloten kring zelf sfeer maken, studentenverenigingen doen het op hun eigen manier. Slotje, groetjes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:30 schreef Ofyles2 het volgende:
En ik heb verder ook nooit begrepen waarom studentenverenigingen bestaan. Geforceerd gezellig doen, elke avond op kroegentocht, elke ochtend halfdood opstaan.![]()
![]()
![]()
Maar ik ben blijkbaar van het type 'sfeertje maken in een zeer besloten kring' en ben daar heel trots op.
Precies, alleen fietsen of lopen en anders bek dicht.,quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:07 schreef lipje het volgende:
wie gaat er dan ook met de auto door amsterdam![]()
Tuurlijk, ik heb zelfs je moeder nog een bezoekje gebracht aldaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:15 schreef Gluckskafer het volgende:
TS was voor het eerst in 'de grote stad' Amsterdam
Je bent toen zeker ook giechelend op de wallen wezen kijken?
Was ook het eerste dat bij mij opkwam...quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:51 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Heb jij nog nooit een bruine neger gezien? Ga eens snel terug je palmboom in!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:13 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wat snap je niet tussen het verschil van bruin en zwart, proleet?![]()
Nootjes en bananen liggen tegenwoordig gewon in de suupquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:12 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een bruine neger gezien? Ga eens snel terug je palmboom in!!!![]()
Vers is lekkerderquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:23 schreef Koewam het volgende:
[..]
Nootjes en bananen liggen tegenwoordig gewon in de suup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |