Klinkt wel wat logischer dan sterke drank jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:16 schreef Janetje het volgende:
Spoelen met lauw, zout water is me eens aangeraden. Theelepeltje zout water in een glas.
dan niet joh, ondankbare hond, ik hoop dat je tanden wegrottenquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klinkt wel wat logischer dan sterke drank ja
zal het eens proberen
Jij wenst me nog wel wat toe zegquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan niet joh, ondankbare hond, ik hoop dat je tanden wegrotten![]()
Ja, en dan gaat die de wond uitspoelen met zout water.quote:
Ik zal het eens een paar keer proberen, en een paar dagen aanzien, hopelijk gaat het dan beterquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat die de wond uitspoelen met zout water.
Kan je het beter zelf ff doen lijkt mij.
ja je bent ondankbaar, ik ben gvd serieus met die vodkaquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij wenst me nog wel wat toe zeg
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je bent ondankbaar, ik ben gvd serieus met die vodka
quote:Wat is slecht voor de wondgenezing?
Roken en alcohol vertragen de wondgenezing. U kunt hier dus beter van af zien. Ook pijnstillers als aspirine moet u niet gebruiken.
bron
Oef, met je evt. oude vullingen enzo..quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:29 schreef Demarest het volgende:
Kauwen op een prop aluminiumfolie, óók effectief.
als de wond dicht is, wat ik wel hoop na 1 weekquote:
kloptquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:28 schreef zhe-devilll het volgende:
heb je een hechting erin?
Soms zit er zooi onder de hechting..ff goed schoonmaken enzo...tandstokers erbij
![]()
en je hebt weer een dag eten![]()
Ik weet niet of het helemaal dicht zit...als ik bijvoorbeeld net wat gegeten heb, dan voel ik soms spul eruit komenquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
als de wond dicht is, wat ik wel hoop na 1 week
is spoelen met alcohol helemaal niet zo gek, het dood de bacteriën en verzacht de pijn
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:31 schreef Janetje het volgende:
Op zich ís het mogelijk 'normaal' te reageren. Probeer het eens beste mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scusi
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |