Ik heb nog nooit een duidelijk of niet gemanipuleerde foto van nix geplaatst... op deze na:quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:21 schreef rooie3 het volgende:
Zullen we gewoon niks meer zeggen over ze ,ook geen screenshots meer plaatsen.op de andere stream is altijd wel wat.Desnoods praten we over de stenen van het huis.
Ik doe mee al weet ik niet wat het op gaat leveren.quote:
Vóór!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:21 schreef rooie3 het volgende:
Zullen we gewoon niks meer zeggen over ze ,ook geen screenshots meer plaatsen.op de andere stream is altijd wel wat.Desnoods praten we over de stenen van het huis.
k verwacht toch zeker een boycotmannetjequote:Op maandag 27 augustus 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe mee al weet ik niet wat het op gaat leveren.
Ik doe mee!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:21 schreef rooie3 het volgende:
Huub is echt niet in zijn hum.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:27 schreef Desii het volgende:
Ik snap er niets van ... het was hartstikke gezellig
Huub en Jaap in kantoor...... nou laat iig de streams daar maar op staan, beter als de rest van zooitje (ook al blijf het bij muziek draaien)
Alles beter danquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:27 schreef Desii het volgende:
Ik snap er niets van ... het was hartstikke gezellig
Huub en Jaap in kantoor...... nou laat iig de streams daar maar op staan, beter als de rest van zooitje (ook al blijf het bij muziek draaien)
Het levert op dat ik die koppen van die gasten niet meer tegen kom in de COS..... laten de fans van hen maar foto's van dat stel plaatsen....quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe mee al weet ik niet wat het op gaat leveren.
Ik volgde het niet helemaal, maar misschien moet Lieke ongesteld worden. Ze ging demonstratief met een boek op bed liggen.quote:
Waarvan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Het levert op dat ik die koppen van die gasten niet meer tegen kom in de COS..... laten de fans van hen maar foto's van dat stel plaatsen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |