Dat is het nagerecht voor Amanda, de ballen van Brian.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:54 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Is Amanda aan het masseren?
Hier ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:56 schreef Py het volgende:
Pff is fok zo traag of ligt dat aan mij?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:56 schreef Py het volgende:
nee, bij mij ook!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:56 schreef Py het volgende:
Zij niet alleen, maar ze heeft van die hysterische Natasja trekjes, hollen en gillen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:02 schreef rooie3 het volgende:
Is Nadia weer bezopen.
Geklef dat word weer haren trekken en tegen de muur gooien.Dat is echt pas geilquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:03 schreef pasjesjen het volgende:
[afbeelding]
stream 4 is alvast voorbereid op het geklef van dennis en nadia zometeen zeker![]()
autosleutelsquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik zag niet wat, maar Japio heeft iets uit de auto gejat. Een CD-tje ?
als je een stel bavianen uit blijdorp bent wel ja...quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geklef dat word weer haren trekken en tegen de muur gooien.Dat is echt pas geil![]()
Er is een nieuwe stylist en dat is goed te zien bij de kleding van Lieke.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:05 schreef riri het volgende:
Lieke heeft de laatste tijd veel leukere kleding aan dan in het begin...dit staat haar allemaal veel beter
Dat dus.Vond het gewoon asociaal gisteren.En dan Fons maar roepen dat het allemaal netter moet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:06 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als je een stel bavianen uit blijdorp bent wel ja...
Maar wel in die boetes.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo ergelijk, dat gaat tig keer per dag zo, ook bij Dennix. Daar zou echt een boete op moeten staan.
Aan de andere kant, ik heb geen behoefte aan de uitspraken van dat kleffe stel.
Ik vond het in de paardenbak anders erg beschaafd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat dus.Vond het gewoon asociaal gisteren.En dan Fons maar roepen dat het allemaal netter moet.![]()
en Hijgenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:12 schreef riri het volgende:
weer fluisteren
Mooi om te zien idd. Jammer dat de FEBO hem met Dennix opgezadelt heeft.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:10 schreef schatje het volgende:
Jaap trekt weer meer naar Huub toe. Hij vergeet het script.
Ik heb redelijk wat uurtjes stream gezien, maar geen enkel moment hebben ze er zelfs nog over gesproken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:13 schreef akveor het volgende:
Vraagje: Is Cora al gebeld of gaat dat niet meer door?
Ja, hij heeft gewoon het meeste plezier met Huubquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:10 schreef schatje het volgende:
viel mij ook al opquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:10 schreef schatje het volgende:
tnxquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb redelijk wat uurtjes stream gezien, maar geen enkel moment hebben ze er zelfs nog over gesproken.
Verplicht kijken als je de streams wilt volgen, 3 en 4 gelockt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:15 schreef akveor het volgende:
Weer dat geklef uitgebreid op de streams. Wat is hier de bedoeling van? Ik word er in iederegeval fokking agressief van. Wat een klootzakken daar op de redaktie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |