Inderdaad. Ik had d'r lekker laten liggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:35 schreef Beezz het volgende:
Neemt hij weleens vaker stomdronken mensen die hij voor het eerst ontmoet in een café mee naar huis?
Onzin. Voor de politie en rechter geldt dat er harde bewijzen moeten zijn. En die zijn er natuurlijk bijna nooit omdat iemand die echt verkracht is liefst zsm onder de douche gaat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:38 schreef Urvin het volgende:
[..]
Vergeet niet dat vrouwen in dit soort situaties wel erg goed beschermt worden.
Dan zijn ze opeens het zwakkere geslacht.....![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:30 schreef Ringo het volgende:
Het enige dat ze zegt, is: "Ik ben zestien, dronken en ik wil slapen."
Jij (man van 30) bent de kwaadste niet, je woont per slot van rekening zowat om de hoek -- dus je neemt haar mee.
Gelukkig had ze 's nachts al gedoucht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:48 schreef Spacehamster het volgende:
En die zijn er natuurlijk bijna nooit omdat iemand die echt verkracht is liefst zsm onder de douche gaat.
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:51 schreef Hanekrooi het volgende:
Vind het maar een vreemde actie om een minderjarig dronken grietje mee naar je huis te nemen, dus zgn. de barmhartige samaritaan uithangen. Best wel verdacht dus....
Wat als het een bezopen 16 jarige marokkaan of een koerd was geweest in dat cafe~? Denk niet dat er dan een logeeradresje was geweest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |