Ja, je hebt gelijk. Moet er wel bijzeggen dat dit echt de slechste wedstrijd onder De Mos was.quote:Op zondag 2 september 2007 18:03 schreef ScottTracy het volgende:
Ik was als neutrale toeschouwer aanwezig bij de wedstrijd, maar wat speelde Vitesse beroerd zeg. Had ik echt veel meer van verwacht, deze ploeg verdient het niet bovenaan te staan in de Eredivisie. Aan de andere kant, NEC heeft genoeg kansen gehad, en die niet benut wat ze dus geheel aan zichzelf kunnen wijten.
De Mos gaf zichzelf weer flink wat complimentjes op de persconferentie trouwensEnige die veel complimenten verdient is de keeper van Vitesse.
Who fucking cares, leve het resultaat. Haal je 9 punten uit 3 wedstrijden? Dan sta je verdiend bovenaan!quote:Op zondag 2 september 2007 18:03 schreef ScottTracy het volgende:
Ik was als neutrale toeschouwer aanwezig bij de wedstrijd, maar wat speelde Vitesse beroerd zeg. Had ik echt veel meer van verwacht, deze ploeg verdient het niet bovenaan te staan in de Eredivisie.
Ik wilde net roepen dat ik met jou kon praten, tot ik me bedacht dat jij uit de stad komt van de een-na-lelijkste clubquote:Op zondag 2 september 2007 20:53 schreef nuldertien.net het volgende:
NEC, NEC, NEC ole ole... Ik ben dan nog 100x meer voor NEC dan voor dat Stink Vitesse.... de lelijkste club uit de eredivisie....
heb nog nooit een goede derby gezien. wedstrijd staat op zich. Veel strijd, slecht voetbal! Dat is al jaren zo met deze wedstrijdquote:Op zondag 2 september 2007 18:03 schreef ScottTracy het volgende:
Ik was als neutrale toeschouwer aanwezig bij de wedstrijd, maar wat speelde Vitesse beroerd zeg. Had ik echt veel meer van verwacht, deze ploeg verdient het niet bovenaan te staan in de Eredivisie. Aan de andere kant, NEC heeft genoeg kansen gehad, en die niet benut wat ze dus geheel aan zichzelf kunnen wijten.
De Mos gaf zichzelf weer flink wat complimentjes op de persconferentie trouwensEnige die veel complimenten verdient is de keeper van Vitesse.
nou, bedankt voor deze informatie. Heb je ook nog wat zinvols te melden?quote:Op zondag 2 september 2007 20:53 schreef nuldertien.net het volgende:
NEC, NEC, NEC ole ole... Ik ben dan nog 100x meer voor NEC dan voor dat Stink Vitesse.... de lelijkste club uit de eredivisie....
quote:Op zondag 2 september 2007 16:27 schreef djstoffel het volgende:
[..]
flikker op als je verder niks te melden hebt! MONGOOL!
't Gaat je wel aan je hart he?quote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef djstoffel het volgende:
[..]
nou, bedankt voor deze informatie. Heb je ook nog wat zinvols te melden?
heb jij niks beters te doen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |