Zij zijn clowns? Jullie hebben anders de mooie kleurtjes in het stadion en leefden op te grote voetquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik![]()
op die clowns aan de overkant van het water
Is een psv lied. Hier de officiele tekst:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:49 schreef JH87 het volgende:
Er was eens een vader uit Huissen,
Die moest iets bekennen.
Zijn zoon van 8 maanden,
Droeg NEC-pampers.
Toen wij ons verbaasden,
Sprak hij de zege:
'Hij is net als zijn vader,
Hij schijt op Nijmegen!'
© Defranseslag.
Iig, van hem heb ik 'm geleerd. Zou niet weten waar ie vandaan komt verder.
Volgens mij houdt de KNVB de financiële situatie van NEC meer in de gaten dan die van Vitessequote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:11 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Zij zijn clowns? Jullie hebben anders de mooie kleurtjes in het stadion en leefden op te grote voet![]()
Nou, inderdaad. Poëtisch meesterwerkje hoor. Al geniet een limerick mijn voorkeur.quote:
Omdat gemeente Arnhem met geld heeft gestrooid, en ineens alle schulden op miraculeuze wijze waren verdwenen en er allerlei nieuwe spelers werden aangetrokken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:25 schreef Klingon het volgende:
[..]
Volgens mij houdt de KNVB de financiële situatie van NEC meer in de gaten dan die van Vitesse
Daarom moeten er ook nog 39 termijnen van 6,5 ton terugbetaald wordenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:48 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Omdat gemeente Arnhem met geld heeft gestrooid, en ineens alle schulden op miraculeuze wijze waren verdwenen en er allerlei nieuwe spelers werden aangetrokken.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Jannsen mag idd niet meedoen, denk die nieuwe hongaar (zesvoudig international) ook niet. dus jullie komen goed weg.
Heldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:00 schreef JH87 het volgende:
Die Janssen van RKC iig niet. Dan moesten ze vandaag al voor 12.00u bij de KNVB aangemeld zijn.
[afbeelding]
Johnny vd B. zal trouwens een warm onthaal krijgen, zondag.
Faggot? Hoer!quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:14 schreef MahirBurekovic het volgende:
bek dicht faggot...
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:14 schreef MahirBurekovic het volgende:
bek dicht faggot...
Dat ja, hoe hij uit z'n dak ging toen ze van AZ wonnenquote:Op zondag 2 september 2007 10:22 schreef knnth het volgende:
Beter wordt dat geelzwarte schijt de les gelezen, anders krijgen we weer de hele week Aad Rekenwonder op tv
Ik dacht dat Nijmegen zo hard zijn best doet de nieuwe homohoofdstad te worden...quote:Op zondag 2 september 2007 17:45 schreef knnth het volgende:
Zoals het spreekwoord zegt: "Het geluk is met stinkende homo's"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |