quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:22 schreef Yozzz het volgende:
"Liever aids, of TBC, dan een fan van Nec!![]()
Ja als er van het bestuur zelf geen sjaaltjes met een iets andere tekst naar binnen mogen ( van beide kanten ) wordt het wel heel zielig , en verder leeft de derby hier ook nog niet echt dat zal van het weekend wel komen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:57 schreef Kruitdampje het volgende:
Ik hoop natuurlijk dat NEC wint....maar als ik heel eerlijk ben....de derby leeft totaal niet hier, te vroeg in het seizoen.
Veel te veel regels en andere onzin..
"uitdagend gedrag naar de huilies van vite$ wordt bestraft met een onvoorwaardelijk stadionverbod blablabla....elkaar jennen hoort erbij dat snapt iedereen behalve dat kut bestuur en de wouten!
quote:
En het is vitesse eerst want wij spelen thuisquote:
dat zou ik eigenlijk niet weten , daarvoor zullen we wel ver terugmoeten in de tijd, bij hun is het wel bijna een keer fout gegaan maar dat ik ook al heel wat jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:52 schreef DeVinger het volgende:
Wanneer is het voor het laatst tot een confrontatie - die ook echt iets voorstelde - gekomen tussen de supporters van beide clubs?
Hier een filmpje van begin jaren 90. Ging wel losquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:52 schreef DeVinger het volgende:
Wanneer is het voor het laatst tot een confrontatie - die ook echt iets voorstelde - gekomen tussen de supporters van beide clubs?
Dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:14 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Hier een filmpje van begin jaren 90. Ging wel los
http://www.youtube.com/watch?v=RwjdYUeAYqQ&mode=related&search=
Mss moet je is een keer een bril gaan kopen of is nadenken, aangezien het elk jaar tot rellen komt is het verplaatst naar 12.30 al een aantal jaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Half 1? Serieus? ik dacht half 3 ergens hebben zien staan.. Maar dat klinkt ook wel zo logisch..
Neem jij nou maar een zakje in de trein mee om s'ochtends in te kotsenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:21 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Mss moet je is een keer een bril gaan kopen of is nadenken, aangezien het elk jaar tot rellen komt is het verplaatst naar 12.30 al een aantal jaar.
Kots gewoon over je heen bij Vitesse, of over dat irritante ADHD jochie naast me, of die lelijke potten voor ons. Zie wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Neem jij nou maar een zakje in de trein mee om s'ochtends in te kotsen.
Doe maar over die lelijke potten, misschien helpt dat zoutzuur nog een beetjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:27 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Kots gewoon over je heen bij Vitesse, of over dat irritante ADHD jochie naast me, of die lelijke potten voor ons. Zie wel.
Dat doet de rest van Nederland als ze aan Vitesse denkenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:28 schreef DeVinger het volgende:
Op dit moment moet ik al kotsen als ik aan NEK denk
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:40 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dat doet de rest van Nederland als ze aan Vitesse denken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |