leg eens uit.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:58 schreef LuigiValentino het volgende:
[..]
Ik heb beetje zelfde probleem
En hoe oud ben je als ik vragen mag? Wat een onzin!quote:Op woensdag 12 december 2007 01:54 schreef nikkie het volgende:
Alles draaid om je uiterlijk.
Als je er goed uitziet ben je niet verlegen.
Als je lelijk bent zie je dat terug in je karakter omdat je dan niet volmaakt bent en dus verlegen bent.
Net zoals je bij mongooltjes kan zien dat die achterlijk zijn.
De waarheid is hard maar kijk maar eens bij een verlegen club: die mensen zijn allemaal lelijk.
Als jij een mokkel wil scoren zal je daar lid moeten worden en het met een lelijk wijf moeten doen want bij mooie wijven maak je geen kans.
Ik zag de harde waarheid eerst ook niet in en snapte niet dat ik in die clubscene geen kans maakte hoe vaak ik het ook probeerde.
Pshychologen proberen je in die waan te houden dat het je verlegenheid is, vandaar kwam ik er ook pas later achter hoe de harde waarheid werkelijk in elkaar steekt.
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:54 schreef nikkie het volgende:
Als je lelijk bent zie je dat terug in je karakter omdat je dan niet volmaakt bent en dus verlegen bent.
De waarheid is hard maar kijk maar eens bij een verlegen club: die mensen zijn allemaal lelijk.
Als jij een mokkel wil scoren zal je daar lid moeten worden en het met een lelijk wijf moeten doen want bij mooie wijven maak je geen kans.
Ik zag de harde waarheid eerst ook niet in en snapte niet dat ik in die clubscene geen kans maakte hoe vaak ik het ook probeerde.
Pshychologen proberen je in die waan te houden dat het je verlegenheid is, vandaar kwam ik er ook pas later achter hoe de harde waarheid werkelijk in elkaar steekt.
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:54 schreef nikkie het volgende:
1 |
Dit had ik kunnen schrijven. Was vroeger nogal dik en puisterig. 30 kilo eraf en een glad koppie en de hele wereld om je heen veranderd. Maar van binnen ben ik nog dat dikke mannetje die de zoveelste glimlach weer verlegen afwenktquote:Op woensdag 12 december 2007 16:31 schreef Fakkan het volgende:
Een aantal jaar geleden, toen ik een bril en fout kapsel ( Elvis) had, werd ik eens per week voor lelijk uitgemaakt. Op een gegeven moment gebruikte ik lenzen en wiekte ik mijn haar kort. Na twee jaar kreeg ik opeens te horen dat ik een knappe man aan het worden was.
De manier waarop mensen met je omgaan verandert opeens. Tijdens een vakantie naar Indonesie ben ik gevraagd om model te worden. Ik schrok me te pletter natuurlijk. Dacht altijd dat ik een lelijk ventje was. Meisjes die mij jaren geleden nog uitlachten zie ik nu verlegen naar mij glimlachen. Als ik in de spiegel kijk zie ik echter nog steeds dat lelijke mannetje.
Gelukkig ben ik niet meer zo mensenschuw als een aantal jaar geleden, mede dankzij de werkvloer. Toch betrap ik mezelf af en toe op de gedachte: 'Waarom kijken die meisjes naar mij, zeker omdat ik lelijk ben?'
De laatste jaren begin ik mij steeds meer te schamen voor de facade die ik heb opgezet. Op het werk en school sta ik nu bekend als de ' jongeman die alles mee heeft'. Ben als de dood dat iemand erachter komt dat ik vanbinnen een klein jongetje ben die weinig zelfvertrouwen heeft. Een jongetje die nooit de lef heeft gehad om het leuke meisje die naar hem glimlachte aan te spreken.
' Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding'. Ik kan niet anders dan hiermee af te sluiten.
Tell me about it. Zelf zie ik het ook dus nooit wanneer een meisje wat in mij ziet. Achteraf hoor ik het altijd van vrienden of vriendinnen. Eens sprak een heel mooi meisje mij aan in de trein. Aan de ene kant zag ik zoveel signalen van haar interesse in mij: ze speelde met haar haar, ze glimlachte constant, ze raakte telkens (onbewust?) mijn been aan. Aan de andere kant dacht ik: zo'n mooi meisje ziet dus nooit wat in mij. Ik moet die lelijke kant van mijzelf zien te lozen. Maar het is gewoon onderdeel van mij. Misschien is acceptatie de enigste oplossing?quote:Op donderdag 13 december 2007 00:50 schreef dnzl het volgende:
[..]
Dit had ik kunnen schrijven. Was vroeger nogal dik en puisterig. 30 kilo eraf en een glad koppie en de hele wereld om je heen veranderd. Maar van binnen ben ik nog dat dikke mannetje die niet de zoveelste glimlach weer verlegen afwenkt
Ik heb ook zoiets.quote:
Het is algemeen bekend dat mensen die niet kunnen quoten, lelijk zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:51 schreef nikkie het volgende:
[ code verwijderd ]
je bent zelf zeker verlegen , ik snap best dat je het ontkent
Buuhuuuuuuhuuuuuquote:Op woensdag 12 december 2007 22:51 schreef nikkie het volgende:
[ code verwijderd ]
je bent zelf zeker verlegen , ik snap best dat je het ontkent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |