quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:19 schreef LudoSanders het volgende:
Zat het touwtje van je tampon ertussen?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:22 schreef Wessiej het volgende:
Ik zal het even omschrijven, je ging even goed pissen, je schud wat heen en weer om alles eruit te klatsen, je trekt alvast je gulp omhoog in de wete dat alles goed gaat maar dan zit daar een velletje, dat er zo tussen springt.... en die schreeuw erna [afbeelding]
Ben jij niet in elkaar geslagen door een groep Marokkanen?quote:
Henk Jan je bent ongesteld.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:23 schreef tong80 het volgende:
Ik rookte ooit een peuk op de WC. afijn enfin je snapt het wel
Of verkracht! Een Sebasser op je plasserquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ben jij niet in elkaar geslagen door een groep Marokkanen?
Toen stonk het nog erger zeker?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:23 schreef tong80 het volgende:
Ik rookte ooit een peuk op de WC. afijn je snapt het wel
leuke film is dat toch ehquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:20 schreef tong80 het volgende:
Turks Fruit :
De ik-figuur ontmoet Olga, wanneer hij staat te liften en door haar wordt opgepikt. Deze autorit loopt uit op een heftige vrijpartij. Het pijnlijke einde hiervan is, dat de penis van de ik-figuur in de rits vast blijft zitten. Tot overmaat van ramp krijgen ze een auto-ongeluk. Ze ontmoeten elkaar na twee maanden weer en de liefde bloeit op. Olga komt voorgoed bij de ik-figuur wonen en ze trouwen al na een paar maanden. De moeder van Olga heeft voor deze gelegenheid ongevraagd een tuinfeest georganiseerd, wat niet bij bruid en bruidegom in de smaak valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |