Waarom zit jij op een forum als buiten de zon schijnt?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:33 schreef L-IS het volgende:
waarom praat je tegen jezelf?
iddquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan niet tegen precies geplande schema's. Dáár wordt ik gestressed van!
ODBquote:
Dat is tegen de bedrijfspolicy.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:46 schreef Megumi het volgende:
Gewoon de rechten op je agenda beperken.
omdat ik relax benquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Waarom zit jij op een forum als buiten de zon schijnt?
Die precies geplande schema's worden ALTIJD te krap opgesteld, en dan krijg je idd dat gestress. Gewoon voor alles dubbel tijd nemen, je zult zien dat je dan goed uitkomt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan niet tegen precies geplande schema's. Dáár wordt ik gestressed van!
nou voor de mail is het erg makkelijk voor de rest gebruik ik het nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een applicatie die je niet vrijwillig zelf gebruikt. [afbeelding]
Idd,heb het zelf ook alleen voor de mail, hoewel ik tegenwoordig steeds meer Gmail zelf gebruik met de calender functies etc, dat heb je dan eigenlijk overal bij je.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nou voor de mail is het erg makkelijk voor de rest gebruik ik het niet
quote:je sig...
Shame on you when you step through...quote:
als agenda gewoon een papieren versie (vorig jaar 1x gebruiktquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Idd,heb het zelf ook alleen voor de mail, hoewel ik tegenwoordig steeds meer Gmail zelf gebruik met de calender functies etc, dat heb je dan eigenlijk overal bij je.
Op het werk hebben wij het ook, alleen zo jammer van die incompetente ICT die de exchange server nog geen half uur overeind kunnen houden.
hier regende het rond die tijd...quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Waarom zit jij op een forum als buiten de zon schijnt?
quote:
ik vind het wel handig eigenlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een applicatie die je niet vrijwillig zelf gebruikt. [afbeelding]
Ik zweer bij Tsjechisch bier op een fijn terras ergens in augustus.quote:
Wij hebben hier per afdeling een algemene agenda waar we onze afspraken en vrije dagen in zetten. Dat is wel handig zodat we weten waar iedereen is. Maar verder mag je ook gewoon je eigen agenda bij houden natuurlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:44 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Pardon ?? Volgens mij is het echt niet nodig dat het hele bedrijf in elkaars agenda's gaat zitten neuzen...
![]()
chmod 0000quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:46 schreef Megumi het volgende:
Gewoon de rechten op je agenda beperken.
Ik ken hetquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:30 schreef Ringo het volgende:
....
Zie hier de voordelen van een simpele ziel !quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
idd
ik onthou ook alles altijd gewoon
en vergeet ik het
tjsa![]()
Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Wat is er mis met een good-old A4tje (ipv Word) of good-old uit het hoofd rekenen (ipv zakrekenmachientjes) of good-old met de hand tekenen (ipv Auto Cad) etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:04 schreef Dickbride het volgende:
Wat is er mis met een good-old papieren agenda?
maar ze werkenw el zonder stroom en je hebt ze altijd bij je (als je het goed doetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Wat is er mis met een good-old A4tje (ipv Word) of good-old uit het hoofd rekenen (ipv zakrekenmachientjes) of good-old met de hand tekenen (ipv Auto Cad) etc.
Papieren agenda's raak ik alleen maar kwijt en zijn onhandig. Ff iets verplaatsen = een hoop gekras waardoor het al snel onoverzichtelijk wordt.
Heb het ook altijd bij me? (PDA) Okee, het werkt niet zonder stroom, dat is dan misschien het enige voordeel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar ze werkenw el zonder stroom en je hebt ze altijd bij je (als je het goed doet)O
Hehe, ik kwam er gisteren pas achter dat dat kanquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:30 schreef Ringo het volgende:
"Ik keek daarnet in je Outlook-agenda en ik zag een heleboel lege plekken", zeggen dat soort psychopaten.
Volgens mij wel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:30 schreef Ringo het volgende:
Ben ik aan het stressen dan? Dacht het niet.
Had ik op mijn stage ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
wees blij dat je outlook gebruikt, hier is het LOTUS NOTES!!!!!!!
Is dit verhaal al ergens als column geplaatst of gaat het een eenzame dood tegemoet in een stoffig FOK-archief?quote:
Vergeet Groupwise nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:39 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
Had ik op mijn stage ook![]()
Ik dacht dat het niet erger kon dan Outlook, maar dan komt Lotus Notes om de hoek kijken![]()
En dat voor een miljoenenbedrijf![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |