quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:01 schreef Inukshuk het volgende:
Snotdoppie, zit ik net een hele post te tikken zijn er ondertussen alweer een stuk of 30 voorbijgevlogen, waardoor mijn tikwerk totaal niet actueel meer is
Back to lurk mode.. stomme snelle Scheidegger FOK POSTERS![]()
Jij bent écht een schattig lurkertjequote:Op zaterdag 1 september 2007 22:01 schreef Inukshuk het volgende:
Snotdoppie, zit ik net een hele post te tikken zijn er ondertussen alweer een stuk of 30 voorbijgevlogen, waardoor mijn tikwerk totaal niet actueel meer is
Back to lurk mode.. stomme snelle Scheidegger FOK POSTERS![]()
Nou ff wachten, ik doe een laatste poging om te tikken... en actueel te blijven. Ik vind jou helemaal geen trol, vond zelfs je beertjes en bloemetjes en bijtjes versieringen verfrissendquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lief, ik trek me terug
De roem was me naar het hoofd geschoten en ik laat het voor wat het is. Ik ben blij dat het leesbaar is en ga alleeen maar trollen en zeuren als ik blijf. Ik ben oprecht blij dat het ok is voor jou en voor de rest die dat niet zo vindt, hier kun je verder gaan met oplossingen en gesprekken.
Ik begin een trol te worden en dat is niet zo'n fijn gevoel. IK moet leren maat houden en weten wanneer te stoppen![]()
Maar als ik echt onrecht ruik............... dan zal ik mn mondje roeren![]()
Ik heb gewoon een zwak voor fluitert en Peter die de streams echt volgen.
Dag liefjes![]()
The end![]()
Grappigquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Disana: Groetjes van Tuinfluiter, fijn aan je posts te lurken in de COS.![]()
disagree, ik geniet altijd van je OP's, en van je meeste posts.quote:Op zondag 2 september 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
[..]
GrappigWant weet je, ik post er nog nauwelijk meer dan jij doet... gewoon, omdat ik niet meer zo het idee heb dat ik iets heb toe te voegen aan zoals het daar gaat. Maar ik hoop dat mijn updates je nog wel kunnen bekoren
![]()
Op dit moment is het wel lachen in de COSquote:Op zondag 2 september 2007 03:17 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
disagree, ik geniet altijd van je OP's, en van je meeste posts.![]()
En nu heb ik weer genoeg gezeveltcossen jij
![]()
Oh shit tis weer eens midden in de nacht in Nederland![]()
Het gaat mij niet om jouw kwantiteit, maar om de kwaliteit....quote:Op zondag 2 september 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
GrappigWant weet je, ik post er nog nauwelijk meer dan jij doet...
Dus de SC is nu de alternatieve COS?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Tevens sluit zij een topic van Peter, zonder uitleg.
Even kijken, we hebben een COS, een SC (die ook als alternatieve COS wordt gebruikt) en toen kwam een derde alternatieve COS. Ik vind alles best, maar lijkt me dat daar eerst een algemene consensus over moet bestaan, of we het aantal topics beperkt moeten worden tot COS en SC, of dat we ieder zijn eigen praat hoekje laten creëren.
Als blijkt dat dat inderdaad wenselijk is, dan laten we natuurlijk ALLE users de gelegenheid een topic te openen, en daar iets moois van maken.
Voorlopig is daar echter nog niet toe besloten.
Mooi...daar kom ik nu dus ook niet meer...quote:Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus de SC is nu de alternatieve COS?
Goed idee wel
quote:
[COS # 2401] Febo wil een positievere DGK....quote:Op maandag 3 september 2007 14:17 schreef meisjezondernaam het volgende:
okee...als ik dus gewoon wil reageren op de streams zit ik hier helemaal verkeerd???
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Paddy: Het is nu weer prima, bedankt voor je reageren, geen problemen meer als "tijdelijke" lurker.![]()
Kleinzusje: Er is inderdaad meer dan DGK en FOK!, je zou even afstand kunnen nemen,
niet roeren in het troebele water en het wordt weer rustiger en helderder .
In januari na DGK kunnen wij denk ik wel , ook leuke tijden van de COS en de polls herinneren.![]()
Inukshuk: Wat ik soms in de COS schreef komt nu weer rechtstreeks in een schriftje
en na 4 dagen verzamelen als A4 -streamverslag bij het topic streamverslagen,
want ik vind het zo sneu voor de lezers als het een streamverslag is die maar 6 regeltjes heeft.![]()
Disana: Groetjes van Tuinfluiter, fijn aan je posts te lurken in de COS.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef rooie3 het volgende:
Zijn er eigelijk hier nog fans van de bende van 5.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
En toen bleef het stil![]()
dgk-fan is niet aanwezig dus......
Check!quote:
Die topicreeks is een grote hypocriete idiotenzone.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:16 schreef noekje het volgende:
Wat heeft de opmerking van Huub met de COS te maken?
Dat was mijn punt niet, als iemand anders -op Lieke na- zoiets zegt worden er meteen kamerleden aangeschreven.quote:Er is geen enkele streamer die er sowieso op reageerde of die het nodig vond om gehoor aan Huub zijn vraag te geven. Ik was geloof ik überhaupt de enige die deze opmerking in de COS plempte.
Nee hoor.quote:Was mijn commentaar, wat in feite alleen een quote was om te kotsen of wat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |