yep, maar mijn reisgenoot woont in A'damquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
Jij woont toch in Den Haag?
Hm...zag ergens een aanbieding ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, maar mijn reisgenoot woont in A'dam
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet 'n tof huisje in A'dam, staat straks 3 mnd leeg!!
wat bedoel je? edit: oh wacht, jóuw reistijd (ik kan ook alleen maar aan mezelf denken hequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Dat zal de reistijd ten goede komen, ja!
wat wordt 't nou uiteindelijk?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef Bupatih het volgende:
Voor alle Fleurs, Floors, Dorothe's, Madeliefs, Katja's, Nadja's, Annemiekes, maar bovenal... MissBliss.
http://nl.youtube.com/watch?v=tuuJuBX5Qsg
(De 'De Grote Drie'-versie was langer, maar die kan ik nergens online vinden!)
Dat laten ze niet zien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat wordt 't nou uiteindelijk?!
Whehehquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef Bupatih het volgende:
Voor alle Fleurs, Floors, Dorothe's, Madeliefs, Katja's, Nadja's, Annemiekes, maar bovenal... MissBliss.
http://nl.youtube.com/watch?v=tuuJuBX5Qsg
(De 'De Grote Drie'-versie was langer, maar die kan ik nergens online vinden!)
Ik heb hun überslechte, maar daardoor juist zo geniale "Ja, [insert woord] in m'n broek, ja, èh-èh-èh-èh"-grap overgenomen en roep het zo nu en dan in bijzijn van m'n vrienden.quote:
Ik ken die grap niet. Desondanks behoorlijk sneu.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb hun überslechte, maar daardoor juist zo geniale "Ja, [insert woord] in m'n broek, ja, èh-èh-èh-èh"-grap overgenomen en roep het zo nu en dan in bijzijn van m'n vrienden.
Zij ook trouwens.
Ik zing voortdurend 'Aanvallen!'quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb hun überslechte, maar daardoor juist zo geniale "Ja, [insert woord] in m'n broek, ja, èh-èh-èh-èh"-grap overgenomen en roep het zo nu en dan in bijzijn van m'n vrienden.
Zij ook trouwens.
Het ís ook schandalig sneu!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken die grap niet. Desondanks behoorlijk sneu.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:08 schreef Bupatih het volgende:
Ah, man, hier bij Buup is het véle malen gezelliger! [afbeelding]
[z'n moeder]
Jij bent die ene homo uit die film met die andere heaumeau!quote:
Oh. Weer zo'n fasequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:14 schreef DanielCraig het volgende:
Hoi, waarschijnlijk komt dit als een schok over, maar ik ben het... Dizer![]()
.
In ShowChat neem ik het over van Dizer. Dizer is alleen nog maar voor de serieuze posts..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |