quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Hoe kan ik jullie van mijn eerbare bedoelingen overtuigen?
(en jezus Zhenar dit had ik van jou al helemaal niet verwacht)
Het lijkt me sterk dat jouw puberhersentjes daarover gelezen zouden hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:59 schreef Bupatih het volgende:
Trap er trouwens niet in. Dit is een veelgebruikte truc onder psychopaten. Ze proberen op je emoties in te spelen. "Waarom denk je zo over mij?", "Waarom doe je zo tegen mij?", "Hoe kan ik bewijzen dat ik niet zo ben?"
Je moest eens weten, oude vent.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:01 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat jouw puberhersentjes daarover gelezen zouden hebben
De enige dvd's die ik heb zijn van Jim Carrey.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:04 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dvdtjes tellen niet mee knurft
Dat zeg ik: The Cable Guy is geen goede leidraadquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De enige dvd's die ik heb zijn van Jim Carrey.
Die heb ik nog niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat zeg ik: The Cable Guy is geen goede leidraad
Die heb ik op videoquote:
Lief.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die heb ik op video![]()
Je mag 'em hebben![]()
waarom denk ik dat ik jou mee wil nemenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:53 schreef Zhenar het volgende:
Ja, en dan zitten we net lekker te praten over cognitieve dissonantie reductie en dan haal je opeens je kettingszaag tevoorschijn en hak je ons in bloederige stukkenMij niet gezien!
![]()
good onequote:Op maandag 27 augustus 2007 15:58 schreef Bupatih het volgende:
In het geval van babette:
Meeten met twee maten.
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Klopt. Sorry. [afbeelding] Zijn de herexamens inBelgië
zoveel erger dan?
Ik haat je. Intens.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:33 schreef babette21 het volgende:
best rot dat ik hier straks heen moet....
[afbeelding]
MAAR NIET HEUS!!!!!![]()
![]()
"NOT!"quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:33 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
MAAR NIET HEUS!!!!!![]()
![]()
ALlemaal enge landen waar ik teveel enge verhalen over heb gehoord.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:33 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
MAAR NIET HEUS!!!!!![]()
![]()
Ik ben echt gekwetst vandaag Babsquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom denk ik dat ik jou mee wil nemen
nee hoor, ik heb van Harry Potter (of eigenlijk van Dumbledore) geleerd dat je van enge toverspreuken (en dus vast ook van kettingzagen) kan winnen als je maar weet hoe lief te hebben, en aangezien ik echt ziiiieeeeelsveel van jullie hou, moet 't goed komen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |