'k weet 't niet hoor. Ik ben heel erg pietje precies met die dingen, en dergelijke dingen hebben nogal snel de neiging 'MCAfrica' te worden.quote:maar was er voor jouw ook wel wat leuks te zien zoals afrikaanse groepen a la Umoja die dit jaar weer langs de Nederlandse theaters gaan toeren?
Dus op de Uitmarkt niet direct een voorstelling gezien waarvan jij zegt dat je die heel graag wenst te zien?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k weet 't niet hoor. Ik ben heel erg pietje precies met die dingen, en dergelijke dingen hebben nogal snel de neiging 'MCAfrica' te worden.
ook dit was mij niet bekend, dus voelt als mosterd na de maaltijdquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Uitmarkt was wel aardig, maar erg groot, en erg 'mainstream'.
Om heel eerlijk te zijn vind ik Noorderzon veel toffer. Het is klein, ok. maar wel maffer en gevarieerder.
(en er liepen best wel wat lekkere jongens rond)
Maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen da'k natuurlijk niet alles heb gezien van de Uitmarkt.
Ik was er voor de eerste maal, en het was voor het eerst gelokaliseerd bij het IJ (IJburg?).
Yeps, doorgaans rond mijn verjaardag, 20 augustus, dus.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook dit was mij niet bekend, dus voelt als mosterd na de maaltijd![]()
maar ook dit festival is jaarlijks eind augustus ?
want er staan wel dingen tussen die ik zou willen zien
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/148967quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Yeps, doorgaans rond mijn verjaardag, 20 augustus, dus.
deze keer was het iets van 16 tot 26 augustus.
En dan is er 28 augustus bommen berend.
hehequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/148967
dat wordt daar nog gezellig als ze overal gaan voelen![]()
heeft ie letsel?quote:
Schaafwonden en een verstuikte pols. Valt gelukkig mee.quote:
Pff. Hij kan best fietsen. Alleen was er een verkeersdrempel die we allebei over het hoofd zagen. Ik kon nog net op tijd remmen, hij hobbelde eroverheen (een richel van asfalt, zelfde kleur als het wegdek).quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:05 schreef Nirak het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen ook niet fietsen....![]()
Maar is hij nog wel in orde? Heeft hij niets?
Gelukkig maar. Hoe is het gebeurd?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schaafwonden en een verstuikte pols. Valt gelukkig mee.
Zie bovenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hoe is het gebeurd?
post dan ook niet gelijktijdig met mij....quote:
Heh. Goede vraag.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
post dan ook niet gelijktijdig met mij....
Zag laatst een hele mooie spreuk:
"als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest?"
Alsof ze hier met fietsers rekening houdenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:23 schreef Nirak het volgende:
je moet toch gewoon over een verkeersdrempel heen kunnen fietsen? Hier wel tenminste... Wat vreemd.. maar vooral vervelend :S
Wens hem maar beterschap van ons
Fietsen jullie dan ook compleet met helmen, polsbeschermers, kniebeschermers e.d.?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alsof ze hier met fietsers rekening houden
zal ik doen, dank je wel
Nee, wat dat betreft zitten we hier in NL wel in een uitzonderingspositie volgens mij..quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alsof ze hier met fietsers rekening houden
zal ik doen, dank je wel
Brad heeft meestal wel een helm op (alleen vandaag dus nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Fietsen jullie dan ook compleet met helmen, polsbeschermers, kniebeschermers e.d.?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:30 schreef Faithz het volgende:
Kan me niks bij zo'n drempel voorstellen?
Hier mag dat niet, maar wel langs de rijkswegen (80 km-wegen). Over de vluchtstrook enzo. Maar je hebt hier geen fietspaden, amper fietsenstallingen/-rekken en sommige mensen kijken je ook echt zo aan van "wat ben je aan het doen!?".quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft zitten we hier in NL wel in een uitzonderingspositie volgens mij..
In Tjechie hebben ze ook niets voor fietsers geregeld, daar fietsen ze zelfs gewoon langs de snelweg
Wat een mooie clip en mooie tekst! Ik ookquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:48 schreef Blinky het volgende:
Ik kan deze week mijn 'nieuwe' auto ophalen
dat wilde ik ff melden
hoi iedereen trouwens
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
Het derde boek van Mo Hayder was een teleurstelling na vogelman en de behandeling, en op Fok zit iemand die doet alsof ze Karin Slaughter is.
Zo, weer bijgelezenHoi
pas op!quote:
LAngste username van het forum? En volgens mij moet er eigenlijk nog wat achteraan komen, of zie ik dat helemaal verkeerd?quote:
Kwam laatst iemand tegen met die username die meldde dat haar nieuwe boek het weer goed deed enzo..quote:
da's balen.... hebben ze een reden opgegeven waar je wat mee kunt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:58 schreef wonderer het volgende:
Davidsfonds wil Arthur ook niet hebben.
Nope.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
da's balen.... hebben ze een reden opgegeven waar je wat mee kunt?
Ik las het... *duimt*quote:
Hoe was het feestje eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:07 schreef liefie_ het volgende:
ja zondag vierde ik t alleen maar morgen is t echt
dat wordt dan weel heel veel extra posten jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:09 schreef DR34M3R het volgende:
Als we dan stevig doorposten vandaag kunnen we morgen een speciaal verjaardagstopic voor je openen..
stapje voor stapje komt dat volgende topic wel onder handbereikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
we zijn alweer met vieren.. dat gaat al dubbel zo snel als net
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:14 schreef liefie_ het volgende:
gezellig en vreemd
mn papa was er met zn nieuwe vriendin
mn ooms doen er daarna altijd een beetje lullig over en dan is er ook mn mama nog natuurlijk
dus dan voel ik me altijd een beetje gek
jeuj!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:09 schreef DR34M3R het volgende:
Als we dan stevig doorposten vandaag kunnen we morgen een speciaal verjaardagstopic voor je openen..
ja ik heb best een gezellige familie en vriendenkring en zo!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Maar gelukkig ook nog gezelligheid dus.
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:20 schreef DR34M3R het volgende:
waar is wonderer gebleven? Toch niet zijn verdriet aan het verdrinken hoop ik...
Zet zo'n hoedje op, weet iedereen gelijk dat je jarig was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:26 schreef liefie_ het volgende:
ja daar ga ik stiekum wel voor
het is wel lastig hoor... normaal zie ik er niet uit op school maar nu wil ik toch ook een beetje charmant voor de dag komen dus dat kost me s ochtends veel meer tijd
nou dan heb je wel een vrachtauto vol met knuffels verdientquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
zo. update ook weer klaar.... pffff
Tnx stroek. hou je wel een beetje rekening met de ruimte die ik heb?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dan heb je wel een vrachtauto vol met knuffels verdient![]()
nou op dat industrieterrein daar aan de andere kant van de snelweg is vast en zeker nog wel opslagruimte te huurquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx stroek. hou je wel een beetje rekening met de ruimte die ik heb?
sterker nog, het hele gebouw van Atos staat te huurquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou op dat industrieterrein daar aan de andere kant van de snelweg is vast en zeker nog wel opslagruimte te huur
ja zeg, alsof ik hier woonruimte die te huur is ga weggeven! Ik heb hem harder nodig dan jij hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:33 schreef liefie_ het volgende:
mag ik daar niet wonen!!
mn stomme huisgenote wil geen katdaar gaat mn droom
en die muis is nog niet weg
heb je dus toch een huisdierquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:33 schreef liefie_ het volgende:
mag ik daar niet wonen!!
mn stomme huisgenote wil geen katdaar gaat mn droom
en die muis is nog niet weg
"regelt direct een 2e zending knuffels"quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
sterker nog, het hele gebouw van Atos staat te huur(onder andere...)
weet je wat! we gaan samen wonen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ja zeg, alsof ik hier woonruimte die te huur is ga weggeven! Ik heb hem harder nodig dan jij hoor![]()
een eng smerig vies huisdier!quote:
Prima, als jij een woonruimte in V hebt voor me...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
weet je wat! we gaan samen wonen!
hmz ik weet niet waar V ligt maar ik heb t idee dat ik vanuit daar niet naar school kan fietsenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Prima, als jij een woonruimte in V hebt voor me...
Nope.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz ik weet niet waar V ligt maar ik heb t idee dat ik vanuit daar niet naar school kan fietsen
ja ik stuur die knuffels ook niet voor nietsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:50 schreef wonderer het volgende:
Jeetje Dromer, trouwens...*bijgelezen*
Snap ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik stuur die knuffels ook niet voor niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |