ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het niet kunnen.![]()
Hetzelfde als dat je een bouwvakker die in jouw huis aan het klussen is even iedere dag een uurtje aan zijn bus laat sleutelen.
m'n postcount is wel chrikbarig omhoog gegaan sinds ik dit werk doe jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:45 schreef brandsrus het volgende:
Anders komen ze niet aan de gewenste postcount, het moet op een moment gedaan worden
nee he, echt van de zotten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:57 schreef Shitonya het volgende:
ik vind dit topic niet kunnen
TR? Is dat?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee he, echt van de zotten.
doe jij een TR?
Mja, wat is een TR?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee he, echt van de zotten.
doe jij een TR?
ik doe dat wel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
TR? Is dat? [afbeelding]
Wat ik bedoel is dat als er werk zat is - en bij mij is dat er - mensen toch vrolijk zitten te internetten, fokken en chatten. En wel aan het werk zijn als de baas er is. Kijk dat vind ik zo hypocriet, ga dan gewoon door met chatten onder het oog van de baas. Maar nee dan zijn de vensters naar beneden geklikt.
Misschien moet ik hier een apart Topic over openen. [afbeelding]
Niks, kutkneus.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:19 schreef Pulu het volgende:
Wat zegt dat over jouw baan/ambitie?
cut thequote:Op maandag 27 augustus 2007 20:50 schreef Kikker_kermit het volgende:
Tot nu toe heb ik nog nooit hoeven te werkern met een computer![]()
Wel ooit is heel even gepatienced in het kantoortje van mn baasToen ik magazijnmedewerker was
_!
Maarja die baas was toch een kakkerlak, en bij de bakkerij mocht ik niet achter de toonbank weg zon beetje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ruk inderdaad. Iedereen heeft zo zijn of haar manier om eventjes te ontspannen en met wat anders bezig te zijn. En dat is juist goed denk ik. In drukkere tijden neem ik uiteraard minder vaak dergelijke pauzes, maar dan kom ik juist regelmatig momenten tegen waarop de concentratie gewoon minder is en de (kans op) kleine foutjes toenemen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:19 schreef Pulu het volgende:
Wat zegt dat over jouw baan/ambitie?
Ik denk dat die bouwvakker heus wel bij elkaar opgeteld een uurtje aan het sigaretten roken is, of aan het lullen over onzin met z'n collega's.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het niet kunnen.![]()
Hetzelfde als dat je een bouwvakker die in jouw huis aan het klussen is even iedere dag een uurtje aan zijn bus laat sleutelen.
/signedquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat ik een goeie baan heb met een computer en dat ik mijn tijd gedeeltelijk zelf in kan delen.
Mensen die daar problemen mee hebben zijn meestal jaloerse putjesscheppers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |