5havoquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:55 schreef tonks het volgende:
Klagen over brugklassers als je in de tweede zit.
Zo'n iemand zat vorig jaar nog bij mij in de klas.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:48 schreef Silaz het volgende:
Met oversized kipling tassen die ze knettertje hoog hebben
Stoer.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:02 schreef fransbreda het volgende:
Tijd om mijn sticker met "ik rem niet voor scholieren" weer eens op t bumpertje te plakken.
In de 2e?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Zo'n iemand zat vorig jaar nog bij mij in de klas.
busquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Vooral die weer stampvolle bus vol met errenbie uit GSM's stoort me.
En de conversaties, echt...... ik had het vroeger over de dikke tieten van dat meisje uit 3b, nu lullen ze, tja waarover? Maar 1 volzin krijgen ze hun bek niet uit...
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:09 schreef Apfel. het volgende:
TS was in zn brugjaar al een stoere bink die al rookte denk ik.
Ja, maar ze zal nu vast wel weer de zelfde tas (brievenbus) hebben.quote:
Werken in een echte stad heeft zijn nadelen he? Zoals geen parkeerplekken in de buurt....quote:
ja... Geb. Datum 15-02-1993quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Zo'n iemand zat vorig jaar nog bij mij in de klas.
WTF!12!!2!@!! IK KOM UIT '93quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:29 schreef rickjes het volgende:
Wil die wél , alleen het mag niet volgens de wet![]()
Nee dankje jankbal... Je praat erover, terwijl je zelf nog zo'n figuur bent...quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:25 schreef yosander het volgende:
[..]
WTF!12!!2!@!! IK KOM UIT '93;d
![]()
WIL JE ME SOMS OOK NOG AANRAKEN!!??!@??!!??;D
;d
Ik ben niet iemand die tikkertje in de pauze gaat doen, elkaar de tassen naar beneden trekt en tien minuten van te voren bij het lokaal staat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:33 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Nee dankje jankbal... Je praat erover, terwijl je zelf nog zo'n figuur bent...![]()
En jij hebt zo'n stoere boekentas met ID&T en JUMPSTYLE shizzle erop gestift???quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die tikkertje in de pauze gaat doen, elkaar de tassen naar beneden trekt en tien minuten van te voren bij het lokaal staat.![]()
En ik had het dus over haar tas. [afbeelding]
Zoeen dus:
[afbeelding]
Dat was vroeger, volgens mij doen ze dat tegenwoordig niet meer...quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:43 schreef nicket84 het volgende:
[..]
En jij hebt zo'n stoere boekentas met ID&T en JUMPSTYLE shizzle erop gestift???
[afbeelding]
Neequote:Op maandag 27 augustus 2007 14:43 schreef nicket84 het volgende:
[..]
En jij hebt zo'n stoere boekentas met ID&T en JUMPSTYLE shizzle erop gestift???
[afbeelding]
Zie ze hier gelukkig maar zelden, zo t0tally n00b.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:49 schreef tonks het volgende:
Of zo'n eastpack en dan stift je zo een beetje en dan staat er lastpack![]()
![]()
of asbak, of kotsbak, of strakquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:49 schreef tonks het volgende:
Of zo'n eastpack en dan stift je zo een beetje en dan staat er lastpack![]()
![]()
Als iemand er kotsbak van heeft gemaakt, loop er zo naar toe en dan ga je er gewoon in kosten!!1EINS!11!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
of asbak, of kotsbak, of strak
Tweedeklassershumorquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Als iemand er kotsbak van heeft gemaakt, loop er zo naar toe en dan ga je er gewoon in kosten!!1EINS!11!!
Dan zegt diegene zo "mijn tas wat doe je?"
Maar, het is toch een kotsbak!!!?!1![]()
![]()
Derde!quote:
FOK! humor.......quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:01 schreef Shitonya het volgende:
middelbareschool humor..
Tjid voor je pilletjequote:Op maandag 27 augustus 2007 15:01 schreef Shitonya het volgende:
middelbareschool humor..
Hoe krijg je nou kotsbak danquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
of asbak, of kotsbak, of strak
Tijd voor een klap voor je muilquote:
Zie sig.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
yosander humor............
Geboortedatum: 01-04-1989quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:07 schreef Magereheinus het volgende:
Ach iedereen is brugklasser geweest. Toen ik in de 5e zat kon ik me daar niet echt aan storen hoor, brugjes uitlachen is toch alleen leuk als je in de 2e of 3e klas zit?
Zie je wel , echt tijd voor je pilletje. en een bezoekje aan je arts. De eerdere behandelingen van je psychose hebben blijkbaar niet geholpen.quote:
23-03-1972quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zie je wel , echt tijd voor je pilletje. en een bezoekje aan je arts. De eerdere behandelingen van je psychose hebben blijkbaar niet geholpen.
Mischien had jij de middelbare school ook af moeten maken.quote:
Ik zat meer aan anger managment te denken, maar daar wil ik niet zo nodig vanaf..quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zie je wel , echt tijd voor je pilletje. en een bezoekje aan je arts. De eerdere behandelingen van je psychose hebben blijkbaar niet geholpen.
#Care.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een jong grut hier ineens. 104 is verderop hoor.![]()
Jij ook al. Die domme 3e klassertjes. En de 2 en 1e zijn helemaal ergquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:33 schreef Kikker_kermit het volgende:
_!
Morgen ff de nieuwe 3eklassertjes checken, die zien er eigenlijk nu ook altijd klein en miezerig uit
Klein en miezerigquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:33 schreef Kikker_kermit het volgende:
_!
Morgen ff de nieuwe 3eklassertjes checken, die zien er eigenlijk nu ook altijd klein en miezerig uit
Ja, en al bijna twee jaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |