21quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat was ik net ook al aan het doen![]()
Ik kwam maar tot 14![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:51 schreef Dylanesque het volgende:
Fuck dit, ik ga propjes gooien.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wie had het hier over shoarma....
Ik had het over de saus bij die foto van dat vrouwtje in dat leren pakje
NEEEEEEEEEEE Ik had 20... komt ie net op de rand terecht en flikkerd ie erbuiten ! KUT SPELquote:
Mijn nr 22 was een 6,1quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE Ik had 20... komt ie net op de rand terecht en flikkerd ie erbuiten ! KUT SPEL
Das gewoon helemaal tot het uiterstequote:
Ik ben ook alweer gestoptquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik hou ermee op, ik wordt er agressief van
er was hier vrijdag iemand met een flash versie van Warcraft... weet alleen de Url niet meerquote:
Welkom dan maarquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:05 schreef _Boo_ het volgende:
De ochtend doorgebracht met Bejeweled en Poker en inmiddels 381 keer m'n email gecheckt, ik weet het nu echt niet meer![]()
![]()
![]()
Bejeweledquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:05 schreef _Boo_ het volgende:
De ochtend doorgebracht met Bejeweled en Poker en inmiddels 381 keer m'n email gecheckt, ik weet het nu echt niet meer![]()
![]()
![]()
En als je nu het topic van vrijdag terugleest?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
er was hier vrijdag iemand met een flash versie van Warcraft... weet alleen de Url niet meer![]()
Dat was best grappig was je tenminste 30 minuten mee bezig ofzo
Teveel werkquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
En als je nu het topic van vrijdag terugleest?![]()
ik wil een echte pc!!!!!!!!!!!11 bahquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
er was hier vrijdag iemand met een flash versie van Warcraft... weet alleen de Url niet meer![]()
Dat was best grappig was je tenminste 30 minuten mee bezig ofzo
Ik heb het toch maar gedaan en nog gevonden ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
En als je nu het topic van vrijdag terugleest?![]()
Ja zeg net in het topic komen en nog maar 35minuten hoeven werkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:10 schreef _Boo_ het volgende:
Ik ga aftellen, nog 35 minuten.
ja konden wij dat maar zeggen hehquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja zeg net in het topic komen en nog maar 35minuten hoeven werken
Nou vooruit dan maar
Daar ben ik ook achtergekomen vorige week jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:08 schreef _Boo_ het volgende:
Thanks.
Bejeweled is leuk, zeker als je op tijd speelt en je tussendoor de telefoon moet opnemen. Extra dimensie.
Inderdaad, ik moet nog 3 uur en 45 minutenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja konden wij dat maar zeggen heh
ik nog 75 minutenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja konden wij dat maar zeggen heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |