om mezelf maar even te quoten:quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:59 schreef Prego het volgende:
ze staat op 06/05 in Olympia in Parijs. kaarten zijn te winnen via de radio (NRJ12), mijn vriend is voorgeselecteerd, ik hoop dat ie wint want hij en een vriend van hem zijn mega-fan!
Pre-order hem bij bol.com en dan kun je er zelf ook misschien wel heen!quote:Op donderdag 17 april 2008 18:33 schreef Prego het volgende:
[..]
om mezelf maar even te quoten:
M'n vriend heeft 2 kaarten gewonnen voor het concert!!!!!! een uur geleden op de radio geweest
nee ik hoef er niet per se naar toe. ik heb de confessions tour gezien in Parijs en dat vind ik wel voldende. ik laat liever een plaats vrij voor een echte fan!quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:37 schreef Numbie het volgende:
[..]
Pre-order hem bij bol.com en dan kun je er zelf ook misschien wel heen!
quote:Madonna definitief vrijuit na kruisigingsact
AMSTERDAM - De kruisigingsscène die de Amerikaanse popster Madonna uitvoerde tijdens een concert, was niet strafbaar. Het Openbaar Ministerie (OM) hoeft de aangifte van de SGP-jongeren tegen haar niet in behandeling te nemen.
Wenn
Dat heeft het gerechtshof in Amsterdam bepaald, blijkt uit de uitspraak waarover het Reformatorisch Dagblad zaterdag berichtte.
Godlastering
De SGP-jongeren meenden dat Madonna zich tijdens haar optreden in de Amsterdam ArenA in september 2006 schuldig had gemaakt aan godslastering en belediging van christenen. Maar daarvan is volgens het hof geen sprake.
Teleurgesteld
De SGP-jongeren zijn teleurgesteld over de uitspraak, die volgens hen een "vrijbrief" om te kwetsen lijkt te zijn. Ze verzetten zich vooral tegen de act tijdens het nummer Live To Tell, waarin Madonna aan een kruis hing met een doornenkroon op haar hoofd.
De jongerenorganisatie deed daarop aangifte bij het OM. Maar dat besloot niet tot vervolging over te gaan.
Procedure
De jonge SGP'ers begonnen vervolgens een speciale procedure bij het gerechtshof in Amsterdam om het OM alsnog te dwingen Madonna te vervolgen. Het hof heeft dat beklag echter afgewezen.
Madonna zelf heeft altijd ontkend dat de kruisigingsact godslasterlijk was bedoeld. Uit christelijke hoek kwamen destijds meer protesten.
Gemiste kans
De SGP-jongeren vinden het een "gemiste kans" om artikel 147 (verbod op godslastering) van het Wetboek van Strafrecht "niet van de broodnodige jurisprudentie" te voorzien.
Een meerderheid in de Tweede Kamer van PvdA, SP, VVD, GroenLinks en D66 wil dit artikel overigens uit het wetboek schrappen. Of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren, is nog onduidelijk.
quote:Op zondag 20 april 2008 11:00 schreef schatje het volgende:
Op het album staan echt toffe nummers, met name: Dance 2 Night, Spanish Lesson; lekker veel what the fuck enzo, Voices; hier en daar hoorde ik Insomnia van Faithless, Heartbeat en Devil Won't Recognize You.
4 Minutes vind ik helemaal niets aan.
Dit is een album dat je met een hoofdtelefoon op moet afluisteren, net zoals toenertijd met Ray of Light.
ja echt wel. gave mix van diverse stijlen, Heartbeat is wat ik ervan verwachtte.quote:
Was het bij jou ook die oude demo?quote:
Ik wacht gespannen af, ik heb gisteren de Ltd. Ed. gereserveerd.quote:Op zondag 20 april 2008 14:48 schreef MadGuy het volgende:
Ze heeft haar best gedaan zeg, ik had na 4 Minutes echt een zouteloze hiphop album verwacht, maar niets is minder waar!
de eerste wel, maar de 2e is de echte. ik vind hem maar matig eerlijk gezegdquote:
Doe je goed, ik zie overal nog maar 8 nummers (en niet degene waar jij het over had)..quote:Op zondag 20 april 2008 11:12 schreef schatje het volgende:
Ik heb het album gewoon geplukt van het internet. Alleen klopt het niet helemaal, want als ik Miles Away wil afspelen hoor ik Hey You.
er schijnt ergens een halve leak te zijn van Devil, maar goed de helft interesseert me niet.quote:Op zondag 20 april 2008 17:56 schreef MadGuy het volgende:
Volgens mij is er ook nog niet meer gelekt dan dat lijstje van Prego. ja behalve 4 Minutes en die demo-versie van Candy Shop, die eigenlijk al de albumversie bleek te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |