En terecht... het was ook gewoon grappig, 2 van die sneue dozen die niets anders kunnen dan met hun haar en nagels bezig zijn, een nog sneuere vent die er voor spek en bonen bijzit en doet alsof ze werkelijk iets interessants zeggen....quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:37 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vrees dat we weer een tv-momentje meemaken
Heb je borsthaar ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:29 schreef Giggio het volgende:
... kunnen wij niet samen spelen.. bedoel het spel spelen...![]()
tuurlijk....quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:37 schreef avonne het volgende:
Wie mag ik even PM-en met de tekst van mijn brief? Ik kom er niet uit.
Ik was daar een van overigens , ik vond het niet netjes wat hij deed.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:36 schreef avonne het volgende:
[..]
waardoor hij absoluut een gewaardeerde durfal van een Fokker is !!!
jammer dat andere, minder stoere Fokkers het gingen af kraken![]()
Mail me maar !quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:37 schreef avonne het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:31 schreef maril het volgende:
[..]
Vergget nie dat LL in de kooi is geweest en verwijderd is door de bewaking, geloof dat hij Amanda lastig viel![]()
Net als hier... maar was ook wel dan ook wel erg off topic....quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:31 schreef maril het volgende:
[..]
Vergget nie dat LL in de kooi is geweest en verwijderd is door de bewaking, geloof dat hij Amanda lastig viel![]()
Ik heb nog wel een gaatje, copy-wise. Dus als je er nog behoefte aan hebt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:37 schreef avonne het volgende:
Ga ik dat ook maar eens proberen....quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En terecht... het was ook gewoon grappig, 2 van die sneue dozen die niets anders kunnen dan met hun haar en nagels bezig zijn, een nog sneuere vent die er voor spek en bonen bijzit en doet alsof ze werkelijk iets interessants zeggen....
Dan heb je nog maar 2 opties: Janken om de triestheid van het geheel, of lachen... heel hard lachen
Ik vermoed een 1 ster Sudoku...quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:55 schreef avonne het volgende:
Wat kijkt Brian moeilijk? Wat is hij aan het lezen?
Het kwam op mij ook over als TV maken, het klonk zo gemaakt, maar smaken verschillenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je nog maar 2 opties: Janken om de triestheid van het geheel, of lachen... heel hard lachen
Dan doet hij dus waar hij voor betaald wordt... het is al lang geen show meer waar het vooral om de interactie tussen de bewoners gaat, het gaat er alleen nog maar om dat ze die 20 minuten per dag kunnen vullen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kwam op mij ook over als TV maken, het klonk zo gemaakt, maar smaken verschillen![]()
ik ben voorzien. Anders stuur je er toch twee?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een gaatje, copy-wise. Dus als je er nog behoefte aan hebt.
Triest, maar ik ben bang dat je gelijk hebt. Het hele programma is volledig ingestort, er is niets meer van over. Het gaat wrs alleen nog maar om het feit een TV uitzending te vullen en dan zijn 10 minuten pp per dag voldoende.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan doet hij dus waar hij voor betaald wordt... het is al lang geen show meer waar het vooral om de interactie tussen de bewoners gaat, het gaat er alleen nog maar om dat ze die 20 minuten per dag kunnen vullen.
Twee wat?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:04 schreef avonne het volgende:
ik ben voorzien. Anders stuur je er toch twee?
helemaal mee eens. Ik hoorde Jaap zeggen dat hij goed gescoord had deze week. Het is mij duidelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Triest, maar ik ben bang dat je gelijk hebt. Het hele programma is volledig ingestort, er is niets meer van over. Het gaat wrs alleen nog maar om het feit een TV uitzending te vullen en dan zijn 10 minuten pp per dag voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |