Als je zegt dat je zo even zonder slipje gaat tangen, vergeef ik je.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:26 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Wil je even zeggen dat je niet kwaad op me bent...?
ik ook niet, maar dit welquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:23 schreef maril het volgende:
[..]
Ik doe nooit mee aan dat soort dingen brieven taarten smsen en vliegtuigen, maar wel een tip! niet allemaal met Henk ondertekenen![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:28 schreef Yollie het volgende:
[..]
Als je zegt dat je zo even zonder slipje gaat tangen, vergeef ik je.
Misschien kun je iets downloaden en uitprinten op fotopapier.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:29 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dit wel
En, nee, iedereen moet een andere naam doen natuurlijk.
Waar haal ik nou een gay kaart vandaan
Daar sluit ik me graag bij aan: Ik erger me kapot aan Nadia en dat gedoe van Dennis met haar irriteert me enorm.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moest even denken ... maar dat zei Nadia dus tegen achter?
Dat gefleem van dat mens hangt me mijlenver de keel uit. Het wordt echt hoog tijd dat ze op haar nummer wordt gezet en dat ze haar duidelijk maken dat die kleine meisjes-act verre van charmant en cute, maar vooral heel dom, stom en kotsopwekkend is.
Zo.
Geweldig dat ze de foto van Huub in het schermpje geplaats hebben.quote:
Bij de tabaksman om de hoekquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:29 schreef avonne het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar sluit ik me graag bij aan: Ik erger me kapot aan Nadia en dat gedoe van Dennis met haar irriteert me enorm.![]()
Bij sommige online kaartservice kun je een pic uploaden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kun je iets downloaden en uitprinten op fotopapier.![]()
Ik zei het gisteren al.Huub en Lieke krijgen het weer zwaar en toevallig altijd in de week dat je kan stemmen.quote:
Ja, maar dat is lang niet altijd. Of het ziet er dan nep zo nep uit.quote:
Toen ze laatst vertelde over rekeningen betalen, kwam ze niet verder dan de telefoonrekening.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk eerder zelfstandig opereerde.
Zoals ze zei "ik pin direct mijn hele salaris" deed me denken dat ze een man versiert, een creditcard lospeutert met haar jankstemmetje "wil je me niet blij maken?" en dan meteen het limiet opneemt.
Die flat in de PC Hooft betaalt ze dus contant. Of iemand anders betaalt.
Genoeg te vinden op googlequote:Op maandag 27 augustus 2007 14:35 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Bij sommige online kaartservice kun je een pic uploaden.
Weet alleen niet of de bedrijfsnaam erbij opstaat dan.
Maar het gebaar zegt denk ik al genoeg.
Waar ik me nog het meest aan erger is dat Jaap bij dit soort losers aansluit en meteen het spel op slot gooit. Zegt genoeg over Jaap. Ik hoop dat ie gauw oprot en dat z'n plannen een grote flop worden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar sluit ik me graag bij aan: Ik erger me kapot aan Nadia en dat gedoe van Dennis met haar irriteert me enorm.![]()
Is er geen mooi plaatje via de Gay-krant-site te vinden?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:29 schreef avonne het volgende:
idd, maar hoe? De stemming van donderdagavond is al naar de kloten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Waar ik me nog het meest aan erger is dat Jaap bij dit soort losers aansluit en meteen het spel op slot gooit. Zegt genoeg over Jaap. Ik hoop dat ie gauw oprot en dat z'n plannen een grote flop worden.
Nee hoor gewoon ouderwetse Hema onderbroek .... die bijna toe is aan de maandelijkse wasbeurt. (Nog een weekje)...quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:28 schreef Yollie het volgende:
[..]
Als je zegt dat je zo even zonder slipje gaat tangen, vergeef ik je.
Nee, de toppunten van Nadia en Dennis, dát is iets om over naar huis te schrijven.quote:13:58 - Lieke naar huis?
Stanley heeft z’n centimeters weer geknipt. Huub en Lieke lopen met hem mee om afscheid te nemen. Eenmaal buiten stuift Lieke op de Mini van de kapper af. Na een rondje om de fontein scheurt ze richting de poorten. “Nee Lieke, niet gaan!”, buldert Huub vanaf het bordes. Gierend van het lachen zet de blondine de auto in z’n achteruit. Met gierende banden rijdt ze de mini weer voor. Schaterend stapt ze uit. Zo, je kunt je toppunt van de dag maar gehad hebben.
was grapje.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:38 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ja, maar dat is lang niet altijd. Of het ziet er dan nep zo nep uit.
Maar denk dat het al voldoende is dat er een uitdagende vent op staat met wat
fleurige text.
Zoiets ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:38 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ja, maar dat is lang niet altijd. Of het ziet er dan nep zo nep uit.
Maar denk dat het al voldoende is dat er een uitdagende vent op staat met wat
fleurige text.
je kan in photohop een kaart maken en dan digitaal versturen via www. kaartjeposten.nlquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:29 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:35 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Bij sommige online kaartservice kun je een pic uploaden.
Weet alleen niet of de bedrijfsnaam erbij opstaat dan.
Maar het gebaar zegt denk ik al genoeg.
Wij kunnen het toch wel leuk maken hebben we de miljonairs niet voor nodig, toch?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:42 schreef Katewalker het volgende:
Help..ik vind er niks meer aan...![]()
Ik kijk treurig naar de streams..en lees sikkeneurig de cossen..![]()
Ik weet ook niks meer te zeggen..![]()
En dan ga ik maar weer ff weg...en als ik er weer ben is het nog steeds hetzelfde..![]()
![]()
Als je die verstuurt dan hoor/zie je er zeker niets van terug.quote:
ik heb geen fotopapier om te printenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is er geen mooi plaatje via de Gay-krant-site te vinden?![]()
quote:
Klopt! In het begin probeerde ik nog weleens 'erotische kaartjes' te versturen,quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:49 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Als je die verstuurt dan hoor/zie je er zeker niets van terug.![]()
quote:
Nee, jullie sturen ook kaartjes naar kikkerHuub als FoK! zijnde dus mag ikquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:53 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op HEEL FOK na dan natuurlijk. (Spreek voor jezelf)
Dream on Boy!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:59 schreef Dreamboy het volgende:
Ik heb net even Kontact met de Gouden kooi en het is al heel zeker dat het stopt op 31 December voor ons.
Of er een winnaar uit komt is nog niet bekend.
Of het op de televisie ook stop is nog niet helemaal zeker,maar waarschijnlijk wel,omdat er te weinig kijks zijn.
Zuiger....quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee, jullie sturen ook kaartjes naar kikkerHuub als FoK! zijnde dus mag ik
best wekelijks een kaartje aan Dennis sturen !![]()
Ik ben meer een likker.....120 per minuut ! Ze noemen me ook wel Lassiequote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ben meer een likker.....120 per minuut ! Ze noemen me ook wel Lassie
(maar nu word ik ECHT offtopic)
Je bent toch geen kloon van Likkende Lassie?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bent toch geen kloon van Likkende Lassie?
welcom backquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Vroeg mij ook af, waar is die Likkende Lassie gebleven omgedoopt in een kloon?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bent toch geen kloon van Likkende Lassie?
Ik schakel snel over, luister nu weer naar een ijsklontjes kauwende Dennix.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:17 schreef Desii het volgende:
Huub je bent een toppertje.... Blof...hier aan kust.... de zeeuwse kust[afbeelding]
Voor de insiders.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:14 schreef maril het volgende:
[..]
Vroeg mij ook af, waar is die Likkende Lassie gebleven omgedoopt in een kloon?
waarom kwel je jezelf toch zo......... wel dapper, maar ietwat masochistischquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schakel snel over, luister nu weer naar een ijsklontjes kauwende Dennix.![]()
Ik zal het in de gaten houden voor je.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:21 schreef avonne het volgende:
Ik heb een ouwe strandfoto gevonden (geen idee wie er op staat) en doe het in een blauwe envelop.
Willen jullie woensdag of even melden als-ie aankomt?
Weet je wel zeker dat je die kleur wilt gebruiken??quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:21 schreef avonne het volgende:
Ik heb een ouwe strandfoto gevonden (geen idee wie er op staat) en doe het in een blauwe envelop.
Willen ze dan dat wij merken dat ze hier meelezenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je die kleur wilt gebruiken??![]()
Ik kan me zo voorstellen dat ze die "achter" vaker krijgen en daar niet vrolijk van worden![]()
Hij moet wel langs de FEBO hè?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:21 schreef avonne het volgende:
Hé Lassie....quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Vergget nie dat LL in de kooi is geweest en verwijderd is door de bewaking, geloof dat hij Amanda lastig vielquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor de insiders.
CAP Prospera. Likkende Lassie een Fok User waar nooit meer wat van vernomen is (in het wit).
-----------> voor de zekerheid haal ik hem maar weg.
Fok policy en zo.
waardoor hij absoluut een gewaardeerde durfal van een Fokker is !!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:31 schreef maril het volgende:
[..]
Vergget nie dat LL in de kooi is geweest en verwijderd is door de bewaking, geloof dat hij Amanda lastig viel![]()
ik vrees dat we weer een tv-momentje meemakenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:36 schreef Leandra het volgende:
Lijkt Jaap iets nieuws te hebben ontdekt: lachtherapie terwijl je in het water drijft
En terecht... het was ook gewoon grappig, 2 van die sneue dozen die niets anders kunnen dan met hun haar en nagels bezig zijn, een nog sneuere vent die er voor spek en bonen bijzit en doet alsof ze werkelijk iets interessants zeggen....quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:37 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vrees dat we weer een tv-momentje meemaken
Heb je borsthaar ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:29 schreef Giggio het volgende:
... kunnen wij niet samen spelen.. bedoel het spel spelen...![]()
tuurlijk....quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:37 schreef avonne het volgende:
Wie mag ik even PM-en met de tekst van mijn brief? Ik kom er niet uit.
Ik was daar een van overigens , ik vond het niet netjes wat hij deed.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:36 schreef avonne het volgende:
[..]
waardoor hij absoluut een gewaardeerde durfal van een Fokker is !!!
jammer dat andere, minder stoere Fokkers het gingen af kraken![]()
Mail me maar !quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:37 schreef avonne het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:31 schreef maril het volgende:
[..]
Vergget nie dat LL in de kooi is geweest en verwijderd is door de bewaking, geloof dat hij Amanda lastig viel![]()
Net als hier... maar was ook wel dan ook wel erg off topic....quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:31 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een gaatje, copy-wise. Dus als je er nog behoefte aan hebt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:37 schreef avonne het volgende:
Ga ik dat ook maar eens proberen....quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En terecht... het was ook gewoon grappig, 2 van die sneue dozen die niets anders kunnen dan met hun haar en nagels bezig zijn, een nog sneuere vent die er voor spek en bonen bijzit en doet alsof ze werkelijk iets interessants zeggen....
Dan heb je nog maar 2 opties: Janken om de triestheid van het geheel, of lachen... heel hard lachen
Ik vermoed een 1 ster Sudoku...quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:55 schreef avonne het volgende:
Wat kijkt Brian moeilijk? Wat is hij aan het lezen?
Het kwam op mij ook over als TV maken, het klonk zo gemaakt, maar smaken verschillenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je nog maar 2 opties: Janken om de triestheid van het geheel, of lachen... heel hard lachen
Dan doet hij dus waar hij voor betaald wordt... het is al lang geen show meer waar het vooral om de interactie tussen de bewoners gaat, het gaat er alleen nog maar om dat ze die 20 minuten per dag kunnen vullen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kwam op mij ook over als TV maken, het klonk zo gemaakt, maar smaken verschillen![]()
ik ben voorzien. Anders stuur je er toch twee?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een gaatje, copy-wise. Dus als je er nog behoefte aan hebt.
Triest, maar ik ben bang dat je gelijk hebt. Het hele programma is volledig ingestort, er is niets meer van over. Het gaat wrs alleen nog maar om het feit een TV uitzending te vullen en dan zijn 10 minuten pp per dag voldoende.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan doet hij dus waar hij voor betaald wordt... het is al lang geen show meer waar het vooral om de interactie tussen de bewoners gaat, het gaat er alleen nog maar om dat ze die 20 minuten per dag kunnen vullen.
Twee wat?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:04 schreef avonne het volgende:
ik ben voorzien. Anders stuur je er toch twee?
helemaal mee eens. Ik hoorde Jaap zeggen dat hij goed gescoord had deze week. Het is mij duidelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Triest, maar ik ben bang dat je gelijk hebt. Het hele programma is volledig ingestort, er is niets meer van over. Het gaat wrs alleen nog maar om het feit een TV uitzending te vullen en dan zijn 10 minuten pp per dag voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |