Wie wat waar??quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:11 schreef avonne het volgende:
van wie is het plaatje gregoriusnekschot![]()
effe gauw deleten, graag !!
Dan nu maar hopen dat ze er achteraf cp's mee kunnen verdienen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:22 schreef milk-shake het volgende:
Jaap heeft geen zin in 4 uur lang koken.........................leuk voor de net binnengekomen gasten
Jaap is moe in zijn hoofdquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:22 schreef milk-shake het volgende:
Jaap heeft geen zin in 4 uur lang koken.........................leuk voor de net binnengekomen gasten
Wat wil ie eigenlijk wel behalve achte z'n pc zitte?. Het spel wil ie niet spelen.... hindert andere spelers in het spel en wordt nog kwaad ook als er terrecht gepraat wordt over een mogelijk ontslag omdat ie onbetrouwbaar is...... Het is geen KingJaap maar DictatorJaap...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:22 schreef milk-shake het volgende:
Zoals altijd. Wat een ontzettend misselijke baklap is hij toch ook.......quote:
Ik verwacht niet dat die twee een poot uitsteken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:20 schreef milk-shake het volgende:
de miljonairs mogen koken .....hehe doen Naadje en Dennix ook eens wat
Oopps dat ben ik alweer....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:11 schreef avonne het volgende:
van wie is het plaatje gregoriusnekschot![]()
effe gauw deleten, graag !!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En terecht... het was ook gewoon grappig, 2 van die sneue dozen die niets anders kunnen dan met hun haar en nagels bezig zijn, een nog sneuere vent die er voor spek en bonen bijzit en doet alsof ze werkelijk iets interessants zeggen....
Dan heb je nog maar 2 opties: Janken om de triestheid van het geheel, of lachen... heel hard lachen
Of iemand uit Den Haag!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
De koks zijn binnengekomen. De wannabees moeten zelf een 4 gangendiner kokenen vanavond komt er een Franse zanger.
Jippie...helemaal los, 100%.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:18 schreef blomst het volgende:
de franse avond kan beginnen.
dan gaat Japie toch lekker naar huis!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:22 schreef milk-shake het volgende:
Huub zou er verstandig aan doen met Brian te gaan praten. Misschien dat ie dan het gesprek beter voor ogen krijgt. In mijn ogen was Brian het die begon over Jaap als kandidaat voor ontslag op een reactie dat Huub nix weg wou.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:27 schreef Darklight het volgende:
Huub heeft geen zin om bij de anderen te gaan zitten
Nadia draagt vaak geen ondergoed,quote:
Ik snap het wel. Hij kotst van Dennix , Jaap en Naad en heeft dus geen zin gezellig met dat stel in de keuken te staan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:29 schreef blomst het volgende:
Huub heeft ook geen zin in koken, WalgHuub dan ook maar.![]()
Dennix heeft zijn shirt al aangeschaft.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:30 schreef T-lex het volgende:
[..]
Jippie...helemaal los, 100%.![]()
En dan vannacht allemaal standje Soixante-neuf.![]()
Naad heeft een bloedhekel aan Lieke maar als ze zelf niets heeft, dat is dus dagelijks, is Lieke wel goed.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nadia draagt vaak geen ondergoed,
maar pakte gisteren een onderbroek uit Lieke haar kast,
zal Nadia zelf geen ondergoed hebben?
Bestaat er een behangende Hagenees die Frans zingt?quote:
Ik maakte net even de fout het geluid aan te zetten van die stream. Gvd, wat een hysterisch gegil van die twee.quote:
en ondertussen lekker alles afkraken............walgelijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad heeft een bloedhekel aan Lieke maar als ze zelf niets heeft, dat is dus dagelijks, is Lieke wel goed.
sorry ik had er een waarschuwing bij moeten zettenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik maakte net even de fout het geluid aan te zetten van die stream. Gvd, wat een hysterisch gegil van die twee.![]()
nee zo ging het liedje nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bestaat er een behangende Hagenees die Frans zingt?![]()
En de vraag is: gaf Amanda haar oma ook wel eens een kadootje als ze jarig was?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:42 schreef tuinfluiter het volgende:
(Wat er niet is , kan je ook niet geven, het is het gebaar)
Amanda : ik krijg 10 euro van mijn oma op mijn verjaardag .
Nadia: Wat is nou 10 euro?
Niet te geloven, wat een misselijk zeikwijf.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:42 schreef tuinfluiter het volgende:
(Wat er niet is , kan je ook niet geven, het is het gebaar)
Amanda : ik krijg 10 euro van mijn oma op mijn verjaardag .
Nadia: Wat is nou 10 euro?
Wat ik begrepen heb is dat Amanda een hekel heeft aan haar oma.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:44 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En de vraag is: gaf Amanda haar oma ook wel eens een kadootje als ze jarig was?
Ik volg je even nietquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik volg je even niet![]()
Edit: Vandaar dus.![]()
Van de week hoorde ik Amanda ook al zeuren over het gebrek aan slipjes, die van haar lagen allemaal bij de stomerijquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nadia draagt vaak geen ondergoed,
maar pakte gisteren een onderbroek uit Lieke haar kast,
zal Nadia zelf geen ondergoed hebben?
Ja totdat ze 1000 euro geeft zeker.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is dat Amanda een hekel heeft aan haar oma.
De koks hebben aangegeven dat ze uit Weesp komen. Amanda is hoogst verbaasd dat ze niet uit Frankrijk komen.![]()
Amanda vraagt of het Franse Champagne is, wat is dat wicht toch dom. Iedereen ligt in een deuk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:50 schreef akveor het volgende:
Er mag gedronken worden: Champagne.... Waar is Huub?
Die zit verborgen achter een berg appels.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:50 schreef akveor het volgende:
Er mag gedronken worden: Champagne.... Waar is Huub?
Morgen kan ze zwanger zijn,kan ook nog vandaagquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat een wasmacine maar ze hebben geen flauwe notie hoe dat ding werk. Spullen van de stomerij doe er ongeveer 1 week over om terug te komen, maar dan nog, ze hebben toch wel meer dan 7 slips, stings of boxers?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Van de week hoorde ik Amanda ook al zeuren over het gebrek aan slipjes, die van haar lagen allemaal bij de stomerij![]()
"Ja nou, me moeder hep altijd Spaanse."quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
Amanda vraagt of het Franse Champagne is, wat is dat wicht toch dom. Iedereen ligt in een deuk.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Ja nou, me moeder hep altijd Spaanse."
Nuh, dat is het stukje fatsoen wat hij heeft.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wordt met champagne weggelokt.
Ja, zo af en toe, maar bijna altijd... dan wordt het vervelend. Hij zit trouwens gewoon te schaken achter de computer.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap gaat nu natuurlijk verder met zijn plannen.![]()
![]()
![]()
Toch heeft het wel wat, gewoon NIET meedoen als je geen zin hebt.
Het is wel erg doorzichtig dit, mogen we weer genieten van streamlocks. Echt de kat op het spek binden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:07 schreef Desii het volgende:
Bij iedere gang een andere fles wijn en 2 flessen champagne.
Volgens mij willen ze weer een vechtpartijtje bij de Febo
Ik seg ik houw erfanquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:07 schreef Desii het volgende:
Bij iedere gang een andere fles wijn en 2 flessen champagne.
Volgens mij willen ze weer een vechtpartijtje bij de Febo
Dan kon dat wel eens Huub zijn laatste dag worden, want dan gaat het niet goedquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:11 schreef Desii het volgende:
[..]
heb heeft iig 1 glas champagne op... tot nu toe
Misschien het toetje, iets met slagroom ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:12 schreef Desii het volgende:
Wat gaan klef en bef koken........ en is dat wel verantwoord???![]()
Franse zangers zingen lang niet altijd Frans!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo somber, dat zou een waar feestdag wezen, sorry fansquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Dan kon dat wel eens Huub zijn laatste dag worden, want dan gaat het niet goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |