Dat is schandalig, en ik bedoelde het meer als in "niet meer dan terecht".quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Oh ja. Ik kan me nog herinneren dat bij de aanslagen van 11 september alle CL-wedstrijden gewoon doorgingen. En daar vielen wel meer doden. Dus zo vanzelfsprekend is dat niet.
R.I.P. Puerta.
Voetballers worden continue gekeurd. Er loopt niet voor niets een medische staf naast het trainingsveld. Daarom zijn dit soort gevallen ook zo vreemd, net als met Feher.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:45 schreef Chadi het volgende:
Wat me verbaast is dat hij vorig jaar nog medisch was gekeurd.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:44 schreef BobRooney het volgende:
Hoe kunnen ze een slecht hart tijdens een medische keuring over het hoofd zien?
Daar zaten geen direct betrokkenen bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Oh ja. Ik kan me nog herinneren dat bij de aanslagen van 11 september alle CL-wedstrijden gewoon doorgingen. En daar vielen wel meer doden. Dus zo vanzelfsprekend is dat niet.
R.I.P. Puerta.
Sommige dingen zijn gewoon onmogelijk om te zien bij een medische keuring. Bepaalde hartaandoeningen kunnen pas ontdekt worden als het leed al gescheid is...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voetballers worden continue gekeurd. Er loopt niet voor niets een medische staf naast het trainingsveld. Daarom zijn dit soort gevallen ook zo vreemd, net als met Feher.
Niet alles is op ecg, echo, fietstest, bloed ed te zien helaas. Je kunt sommige dingen nooit 100% uitsluiten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:45 schreef Chadi het volgende:
Wat me verbaast is dat hij vorig jaar nog medisch was gekeurd.
quote:De eenmalig Spaans international zou eind volgende maand voor het eerst vader geworden zijn en had plannen om aan het eind van het seizoen in het huwelijksbootje te stappen.
Nou als ie al eerder onwel is geworden geeft dit aan dat hij blijkbaar al een beroerte heeft gehad. Dat kan je echt wel op een ECG zien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Niet alles is op ecg, echo, fietstest, bloed ed te zien helaas. Je kunt sommige dingen nooit 100% uitsluiten.
En alle slachtoffers van 11 september waren zeker spelers van de CL-spelende clubs?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
R.I.P. Puerta.
quote:Hoy todos somos sevillanos, hoy todos somos sevillistas, hoy todos lloramos por puerta.desde madrid. Un madridista.
Treurig dit. Waarschijnlijk zit die arts Fuentes daar in de medische staf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voetballers worden continue gekeurd. Er loopt niet voor niets een medische staf naast het trainingsveld. Daarom zijn dit soort gevallen ook zo vreemd, net als met Feher.
Van tekort aan suiker (en nog 180.000 andere oorzaken) kun je ook onwel worden....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou als ie al eerder onwel is geworden geeft dit aan dat hij blijkbaar al een beroerte heeft gehad. Dat kan je echt wel op een ECG zien.
Hou die onzin in je vingers alstublieft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:01 schreef jokotokolino het volgende:
[..]
Treurig dit. Waarschijnlijk zit die arts Fuentes daar in de medische staf.
Ik wou precies hetzelfde zeggen, misselijkmakend om daar direct over te gaan speculeren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hou die onzin in je vingers alstublieft.
Je kunt een hoop op ECG zien. Ritmestoornissen, zuurstoftekort in de hartspier en nog een aantal zaken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou als ie al eerder onwel is geworden geeft dit aan dat hij blijkbaar al een beroerte heeft gehad. Dat kan je echt wel op een ECG zien.
Real Madrid, Barcelona en Valencia zouden volgens die documenten contact hebben met Fuentes. Sevilla niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:01 schreef jokotokolino het volgende:
[..]
Treurig dit. Waarschijnlijk zit die arts Fuentes daar in de medische staf.
Doe normaal manquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:03 schreef Happel het volgende:
Tja, moet die maar van de dope afblijven.
Dan nog, hartfalen komt helaas redelijk vaak voor. Dus om direct daar over te gaan beginnen vind ik triest, ook als het was gebeurd bij Real, Barca of Valencia.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Real Madrid, Barcelona en Valencia zouden volgens die documenten contact hebben met Fuentes. Sevilla niet.
Anders trek je even conclusies?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:03 schreef Happel het volgende:
Wat een kut opmerking, zelfs al heeft hij er aan gezeten, moet hij dan maar sterven? Denk eens na bij wat je zegtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:03 schreef Happel het volgende:
Feher en Foe. Precies hetzelfde, je zag ze op het veld voorover bukken en vervolgens stortte ze in elkaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jezus. Dan ben je dus gewoon aan het voetballen. Doet me toch weer denken aan die Feher, die na zijn gele kaart zich met een lach omdraaide en ook in elkaar stortte. Die spelers van Sevilla en Getafe hebben nu toch ook een trauma van hier tot weet ik veel waar.
Marc Vivien Foequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jezus. Dan ben je dus gewoon aan het voetballen. Doet me toch weer denken aan die Feher, die na zijn gele kaart zich met een lach omdraaide en ook in elkaar stortte. Die spelers van Sevilla en Getafe hebben nu toch ook een trauma van hier tot weet ik veel waar.
Dit meen je op dit moment toch niet....als je nou ook gelijk je politieke kleur bekent dan past voor mij gelijk het dekseltje op het potjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:03 schreef Happel het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Feher en Foe. Precies hetzelfde, je zag ze op het veld voorover bukken en vervolgens stortte ze in elkaar.
Ooit gehoord van hartfalen en andere medische onderwerpen ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:03 schreef Happel het volgende:
Zelfs als het zo is, dan weet je nog niet of die spelers wel bewust zijn van wat ze toegediend krijgen. Voor hetzelfde geld zegt zo'n vent tegen een speler dat het een "gewoon" middeltje is om de recuperatie te versnellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:11 schreef Happel het volgende:
Oei, gevoelig onderwerp zie ik.
Vind het geen toeval meer dat er steeds vaker voetballers overlijden door hartfalen. De hele Fuentesgeschiedenis doet me ook geloven dat er niet alleen in de wielersport dope wordt gebruikt.
Zolang er niet bewezen is dat hij met dope te maken heeft gehad moet je echt je smoel erover houden vind ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:11 schreef Happel het volgende:
Oei, gevoelig onderwerp zie ik.
Vind het geen toeval meer dat er steeds vaker voetballers overlijden door hartfalen. De hele Fuentesgeschiedenis doet me ook geloven dat er niet alleen in de wielersport dope wordt gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |